در مراسم بهره‌برداری از پروژه ۲۱۲ واحدی مسکن سازمانی شهید زرهرن؛

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: یگان‌های نزاجا تأمین‌کننده امنیت پایدار در مناطق مرزی هستند

امیر سرتیپ «نعمتی» گفت: یگان‌های نیروی زمینی ارتش در گستره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستقر هستند و این حضور موجب پایداری امنیت مرز‌هاست.
کد خبر: ۶۳۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ - 05December 2023

حضور نیروی زمینی ارتش در مرزها، تولید امنیت پایدار را به همراه داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در آئین بهره‌برداری از پروژه ۲۱۲ واحدی مسکن سازمانی شهید زرهرن در جمع مسئولان شهری، کارکنان و فرماندهان یگان‌های منطقه شهریار و باغستان تهران اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در سال‌های اخیر در حوزه ساخت مسکن سازمانی و شخصی گام‌های بلندی را برداشته است که در مقطع کنونی بالغ بر ۱۱ هزار مسکن سازمانی در سراسر کشور احداث و تحویل کارکنان این نیرو کرده است.

امیر نعمتی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه ۲۱۲ واحدی مسکن سازمانی در مرکز بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن موجب ارتقاء روحیه کارکنان و خانواده‌ها خواهد شد، افزود: در منطقه شهریار و باغستان پروژه منازل شخصی را در دستور کار قرار دادیم که ان‌شاءالله با کمک مسئولان شهری بتوانیم گام مؤثری را در اجرای این پروژه برداریم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه وظیفه مهم نیروی زمینی ارتش حفظ تمامیت ارضی و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: امروز یگان‌های نیروی زمینی ارتش در تمامی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران استقرار دارند و این حضور در مرز‌ها موجب تولید امنیت پایدار ایران اسلامی خواهد بود.

وی در ادامه به حضور نیروی زمینی ارتش در حوادث غیرمترقبه اشاره و خاطرنشان کرد: در طول این سال‌ها حوادث غیرمترقبه‌ای از جمله سیل، زلزله، آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها و حتی کنترل ویروس کرونا را شاهد بوده‌ایم که اگر مروری بر اخبار و رویداد‌های این اتفاقات داشته باشیم، می‌بینیم که اولین یگان یا سازمانی که وارد عمل شد و به کمک مردم شتافت، یگان‌های نیروی زمینی ارتش بوده‌اند که این نشان از قدرت، توانمندی و مردمی بودن ارتش است.

امیر نعمتی اضافه کرد: امروز نیروی زمینی ارتش با احداث و واگذاری منازل سازمانی در سراسر کشور کمک بسیار زیادی به حوزه نهضت ملی مسکن در کشور می‌کند.

بنابراین گزارش، کلنگ احداث ۲۳ هزار باب منازل سازمانی مهر ولایت نیروی زمینی ارتش در سال ۱۳۹۷ با حمایت‌های امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش به زمین زده شد که تا مقطع کنونی بالغ بر ۱۱ هزار باب از این منازل احداث و تحویل کارکنان و خانواده‌ها شده است؛ مابقی این منازل نیز در حال ساخت هستند و در برخی از نقاط کشور تا ۸۰ درصد پیشرفت داشته‌اند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها