در نشستی با جمعیت پیام‌آوران بشارت (دختران شهدا)؛

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس: دختران ما با الگوگیری از شهدا برای ساختن آینده‌ ایران آماده می‌شوند

مجتهدزاده گفت: دختران شهدا الگوی نسل جوان و نوجوان جامعه ما به شمار می‌روند و دختران ما با الگوگیری از شهدا باید خود را برای ساختن آینده جمهوری اسلامی ایران آماده کنند.
کد خبر: ۶۳۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ - 05December 2023

دختران ما با الگوگیری از شهدا برای آینده سازی جمهوری اسلامی ایران آماده می‌شوندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس امروز (سه‌شنبه) در نشستی با جمعیت پیام‌آوران بشارت (دختران شهدا) به مناسبت افتخارآفرینی بانوان در مسابقات پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: دختران شهدا الگوی نسل جوان و نوجوان جامعه ما به شمار می‌روند و دختران ما با الگوگیری از دختران شهدا باید خود را برای آینده‌سازی جمهوری اسلامی ایران آماده کنند.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس افزود: امروزه دختران ما در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و ورزشی می‌درخشند و دختران شهدا از حیث الگو بودن جایگاه ویژه‌ای دارند.

مجتهدزاده در ادامه خطاب به دکتر «زهرا شمس» فرزند سردار شهید «محمدحسن شمس» و مربی پرافتخار مسابقات پارآسیایی هانگژو گفت: کسب دو مدال طلا و یک نقره توسط تیم ملی بانوان تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران را با رهبری، تخصص و تعهد سرکارعالی تبریک می‌گوییم. امروز شما اراده واقعی، ثبات و پشتکار خود را به مردم نشان دادید و موفقیت شما نشان از لیاقت و شایستگی شماست. امیدوارم بیش از پیش در این مسیر و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی موفق باشید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها