نتانیاهو:

بهای سنگینی در غزه با کشته شدن نیروهایمان می‌پردازیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت: بهای سنگینی را در جنگ غزه با کشته شدن نیروهایمان می‌پردازیم.
کد خبر: ۶۳۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ - 06December 2023

بهای سنگینی در غزه با کشته شدن نیروهایمان می‌پردازیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کنفرانس خبری مشترک کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با مشارکت «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر و وزرای فعلی و سابق جنگ یعنی «یوآو گالانت» و «بنی گانتز» برگزار شد.

در این نشست، بنیامین نتانیاهو گفت: «نیرو‌های ما در خان یونس طبق برنامه در حال نبرد هستند. با خانواده‌های گروگان‌ها دیدار کردیم و برای بازگرداندن آن‌ها از غزه هر کاری خواهیم کرد. به دنبال بازگرداندن همه گروگان‌های نظامی و غیرنظامی خواهیم بود. از طریق عملیات زمینی موفق به بازگرداندن ۱۱۰ نفر از آن‌ها شدیم و این راه بازگرداندن بقیه گروگان‌ها خواهد بود.»

نتانیاهو همچنین افزود: «جبالیا و خان‌یونس را محاصره کردیم و هیچ مکانی نیست که نتوانیم به آنجا برسیم و نیرو‌های ما رو در رو می‌جنگند. بهای سنگینی را در این جنگ با کشته شدن نیروهایمان می‌پردازیم. به خانواده‌های گروگان‌ها می‌گویم ما با هم می‌جنگیم و کار را یکسره می‌کنیم و حماس را نابود کرده و گروگان‌ها را بازمی‌گردانیم. غزه باید خلع سلاح شود و تنها ارتش اسرائیل قادر به تحقق این امر است نه نیرو‌های بین‌المللی. تنها راه پایان جنگ، وارد کردن ضربه سنگین و قاطع به حماس است و از جهانیان می‌خواهم برای تحقق این هدف در کنار ما باشند.»

نخست وزیر جنجالی رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که «هدفی مشترک را مشخص کردیم که عبارت است از بازگشت امنیت به جنوب و شمال و اقداماتی برای بازدارندگی در برابر حزب‌الله و پیروزی در غزه مدنظر داریم. به تأمین امینت برای ساکنان جنوب و شمال پایبندیم و از نزدیک با گالانت برای نابودی حماس و آزادی گروگان‌ها همکاری می‌کنم و بودجه‌ای به ارزش ۳۰ میلیارد دلار برای یک ماه جهت تأمین نیاز‌های جنگ اختصاص دادیم.»

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها