پنتاگون: می‌خواهیم مانع تکرار عملیات حماس بشویم

وزارت دفاع آمریکا شامگاه دیشب گفت که به گفت‌وگو با رژیم صهیونیستی ادامه داده و نیاز‌های روزانه آن‌ها برای جنگ غزه را مورد بحث قرار می‌دهند.
کد خبر: ۶۳۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ - 06December 2023

پنتاگون: می‌خواهیم مانع تکرار عملیات حماس بشویمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت دفاع آمریکا شامگاه سه‌شنبه گفت: «چیزی که ما روی آن متمرکز هستیم، محافظت از نیرو‌ها و شهروندان آمریکایی و اطمینان از عدم تکرار حمله حماس است».

این وزارتخانه درباره حمایت‌های نظامی از رژیم صهیونیستی برای حملات به نوار غزه توضیح داد: «ما از نزدیک با اسرائیل مشورت می‌کنیم و نیاز‌های روزانه آن‌ها را مورد بحث قرار می‌دهیم».

پنتاگون همچنین مدعی شد: «ما از اسرائیل می‌خواهیم که از هدف قراردادن غیرنظامیان در غزه خودداری کند و بداند که در شرایط دشواری در حال نبرد است».

به نوشته وبگاه «الجزیره»، وزارت دفاع آمریکا ادامه داد: «ما به گفت‌وگو با شرکای اسرائیلی خود ادامه می‌دهیم و انتظار داریم که عملیات نظامی آن‌ها در غزه با قوانین بین‌المللی مطابقت داشته باشد».

پیش از این نیز «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که اگر رژیم صهیونیستی از کشته‌شدن غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه جلوگیری نکند، ممکن است شکست راهبردی در این جنگ متحمل شود.

با این حال، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بامداد سه‌شنبه گفته بود که آمریکا با حمایت‌های سیاسی و نظامی از رژیم صهیونیستی، مسئول کشتار زنان و کودکان در نوار غزه است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار