برگزاری جلسه پیگیری پایش سلامت ایثارگران در زنجان

جلسه پیگیری پایش سلامت جامعه ایثارگری زمین‌گیر زنجان در راستای خدمت‌رسانی به این عزیزان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ - 06December 2023

برگزاری جلسه پیگیری پایش سلامت ایثارگران در زنجانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی‌، مدیریت بیمه دی، معاون سلامت و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان جلسه پیگیری پایش سلامت ایثارگران زمین‌گیر زنجان امروز با ریاست معاون برنامه‌ریزی استاندار تشکیل شد.
«بهنام شهیدی» معاون سلامت و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه اهتمام بنیاد در ارائه خدمات ویژه به جامعه هدف است، اظهار داشت: در همین راستا از ماه‌جاری با اتخاذ رویکردهای مختلف سعی در انجام پایش به عنوان یک امر ضروری در تشکیل پرونده سلامت و ارائه خدمات درمانی در منزل به منظور تکریم جامعه هدف شده است.

شهیدی در مورد اجرای پایش سلامت ادامه داد: در مرحله بعد افراد بیمار بر اساس شرایط بیماری توسط پزشک سلامت تحت درمان قرار گرفته و به پزشکان متخصص و کلینیک‌های طرف قرداد ارجاع داده می‌شوند.

وی افزود: اخذ مجوز موسسه ایثار بنیاد برای همکاری در اجرای این طرح، پیگیری در راستای افزایش تعداد پزشکان طرف قرارداد از 2 پزشک به 7 پزشک، پیگیری صدور مجوز موقت به موسسه ایثار به عنوان بازوی بنیاد شهید در ادامه طرح پایش سلامت جامعه ایثارگری از اقدامات انجام شده توسط معاونت سلامت و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در اجرای این طرح است.

معاون سلامت و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری جلسه تخصصی با بسیج جامعه پزشکی، علوم پزشکی، سپاه، بیمه دی و همکاری موسسه ایثار از هفته آینده این طرح در استان به صورت فعال، به عنوان یک وظیفه مهم حوزه درمان اجرا و شاهد، تحول در حوزه پایش سلامت جامعه ایثارگری استان باشیم.

وی مشمولان پایش سلامت جامعه ایثارگری زمین‌گیر استان را حدود دو هزار نفر اعلام کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با خدمت‌رسانی مطلوب در حوزه سلامت در خدمت این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها