رییس شورای اسلامی شهر همدان:

کنگره شهدای همدان فضای شهر را معنوی کرده بود

«مسگریان» گفت: امسال شاهد برگزاری برنامه‌های ویژه در راستای کنگره شهدای همدان بودیم و فضای شهر معنوی و همراه با عطر شهدا بود.
کد خبر: ۶۳۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ - 06December 2023

کنگره شهدای همدان فضای شهر را معنوی کرده بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محمود مسگریان» رییس شورای اسلامی شهر همدان در جلسه صحن شورا ضمن گرامیداشت روز همه‌پرسی قانون اساسی جمهوری اسلامی، اظهار داشت: در هیچ کشوری و هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که نظام سیاسی حاکم بر یک کشور به همه‌ پرسی گذاشته شود، 99.5 درصد مردم به این قانون رأی تأیید دادند که این امر نشان دهنده دموکراسی واقعی و توجه به نظرات مردم است.

وی افزود: امروز بعد از سال‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی پابرجاست و این مهم با منویات و هدایت‌‌های پیامبرگونه معمار کبیر انقلاب اسلامی محقق شده، ریلی برای نظام جمهوری اسلامی ترسیم شده است که این ریل منجر به ظهور و قیام حضرت ولیعصر (عج) خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه با تبریک فرارسیدن سالروز جهانی معلولان تصریح کرد: در شورای دور ششم و شهرداری اقداماتی در راستای تسهیل رفت و آمد این قشر و مناسب‌سازی انجام شده است. این قشر نیاز به توجه بیشتر در حوزه‌های مختلف دارند و باید خدمات ویژه به این افراد ارائه شود و شورا و شهرداری در این راستا گام‌هایی برداشته و این مهم تداوم خواهد داشت.

وی در پایان با تقدیر از فرمانده سپاه استان و دبیر کنگره هشت هزار شهید استان، خاطرنشان کرد: امسال شاهد برگزاری برنامه‌های ویژه در  راستای کنگره شهدای همدان بودیم و فضای شهر معنوی و همراه با عطر شهدا بود. این کنگره در سطح کشور کم نظیر بود و امید است بتوانیم نسبت به مردمی که همیشه پای انقلاب و نظام بوده‌اند، خدمت صادقانه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار