در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: شهدا چشم و چراغ جامعه هستند/ ترویج فرهنگ شهادت جامعه را از زشتی‌ها و پلشتی‌ها پاک می‌کند

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: بسط فرهنگ شهادت یعنی توسعه و گسترش ارزش‌های اسلامی و زُدودن زشتی‌ها و پلشتی‌ها در جامعه.
کد خبر: ۶۳۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۶ - 07December 2023

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: شهدا چشم و چراغ جامعه هستند/ ترویج فرهنگ شهادت جامعه را از زشتی‌ها و پلشتی‌ها پاک می‌کندحجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ جامعه هستند، اظهار داشت: شهدا زنده‌اند تا به ما راه و رسم زندگی در این دنیا را نشان دهند.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: بسط فرهنگ شهادت یعنی توسعه و گسترش ارزش‌های اسلامی در جامعه و زُدودن زشتی‌ها و پلشتی‌ها در جامعه است، شهدا هر کجا که آرامیده‌اند آنجا را طیب و پاک کرده و مزار شهدا محل عبادت عاشقان و عارفان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به پیام شهدا به مردم ایران اسلامی افزود: مردم ایران اسلامی می توانند با پشتیبانی از ولایت فقیه در برابر جهان کفر پیروز شوند و پرچم اسلام را بر قلل رفیع دنیا به اهتزاز درآورند.

وی نام سیدالشهدا (ع) را عَلم اجتماعات باشکوه عنوان کرد و افزود: امروز هر شهید به عنوان یک علم می‌تواند در جای جای کشور اجتماعات باشکوه را ترتیب دهد.

حجت‌الاسلام ادیانی بابیان اینکه امنیت و اقتدار کنونی کشور مرهون خون پاک و مطهر همه شهدا به ویژه شهدای مدافع وطن و امنیت است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار