سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

بنیاد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل تشکیل می‌شود

«عزیززاده گرجی» گفت: مصوبه‌ای مبنی بر شکل گیری تشکیل بنیاد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل تصویب شد و مکاتبات اولیه صورت گرفت و امیدواریم تا ۶ بهمن مجوز‌های اولیه گرفته شود.
کد خبر: ۶۳۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ - 06December 2023

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران: بنیاد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل تشکیل می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «قاسم عزیززاده گرجی» سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امشب در حاشیه ستاد گرامی‌داشت حماسه اسلامی ششم بهمن که در فرمانداری آمل برگزار شد، برپایی یادمان شهدای این حماسه را از جمله مطالبات مردمی ذکر کرد و اظهار داشت: ایجاد دروازه مقاومت در ورودی شهر آمل از دیگر خواسته‌ها است.

عزیززاده گرجی افزود: بخش عمده‌ای از جلسات باید در جهت تبیین حماسه بزرگ باشد تا نسل کودک و نوجوانان نسبت به این اتفاق بزرگ و حماسه مردم آمل معرفت پیدا کنند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بر لزوم آشناکردن نسل جوان و دانش آموزان با حماسه بزرگ مردم آمل در ششم بهمن ۶۰ با رویکرد‌های هنری و ادبی تاکید کرد و ادامه داد: این حماسه باید در سطح فرااستانی و ملی نیز گرامی داشته شود.

وی درباره تشکیل بنیاد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل نیز تصریح کرد: مصوبه‌ای مبنی بر شکل گیری تشکیل بنیاد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در جلسه قبلی تصویب شد و مکاتبات اولیه صورت گرفت و امیدواریم تا ۶ بهمن مجوز‌های اولیه گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار