نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان:

کنگره شهدای همدان مردمی برگزار شد

حجت‌الاسلام «صفری‌افلاکی» گفت: توزیع ۸۰۰ جهیزیه در بین نوعروسان از فعالیت‌ها و اقدامات خوب در متن برگزاری کنگره شهدا بود و اینگونه حرکات، کنگره را مردمی‌تر کرد.
کد خبر: ۶۳۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ - 06December 2023

کنگره شهدای همدان مردمی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «ناصر صفری‌افلاکی» نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان در جلسه صحن شورای شهر همدان با بیان اینکه اعتقاد وافری به حضور شهدا و ترویج سیره آن‌ها دارم، اظهار داشت: معتقدم بهترین راه صدور انقلاب و هویت انسانی و اسلامی این است که بتوانیم سیره شهدا را در قالب کتاب، فیلم، مستند و... به دنیا و ملت‌ها صادر کنیم.

وی با تأکید بر اینکه سهم سریال و فیلم در حوزه شهدا، بیشتر از سایر روش‌ها می‌تواند در تمام لایه‌های جامعه اثرگذار باشد، افزود: این آثار باید قابلیت انتشار در سایر کشور‌ها را داشته باشد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: توزیع ۸۰۰ جهیزیه در بین نوعروسان از فعالیت‌ها و اقدامات خوب در متن برگزاری کنگره شهدا بود و اینگونه حرکات، کنگره را مردمی‌تر کرد.

صفری‌افلاکی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که «همدان مرکز تمام ارزش‌های تمدنی کشور است» ادامه داد: این تکلیف ما، مسئولان، مدیران و به ویژه مدیریت شهری را بیشتر کرده است و باید همه ما در این راستا حرکت کنیم.

وی متذکر شد: با توجه به این مهم جا دارد برنامه‌ریزی‌ها در برگزاری برنامه‌ها در شورا و شهرداری به گونه‌ای باشد که سنخیت با این قله را داشته و امکان الگو شدن در کشور را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار