استاندار همدان:

رویکرد انقلاب اسلامی بر پایه‌ علم و دانش است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: رویکرد انقلاب اسلامی بر پایه‌ی علم و دانش است همانطور که امام راحل و مقام معظم رهبری نیز توجه ویژه‌ای به دانش داشته و دارند.
کد خبر: ۶۳۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ - 06December 2023

رویکرد انقلاب اسلامی بر پایه‌ علم و دانش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان، اظهار داشت: نتایج پژوهش‌ها و تحقیقات دانشگاه‌های استان باید به اقدام، عمل و محصول در مراکز تولیدی دیده شود و به طور ویژه این اقدامات در حوزه دانش‌بنیان منتج به اقدامات بسیار خوبی شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های استان همدان در سطح ملی سرآمد و مطرح هستند و این مسیر باید با قدرت و قوت ادامه پیدا کند ، افزود:  عرصه‌ی علم و پژوهش از هجمه و دستبرد مصون بوده و در روند علمی کشور پیشرفت‌های شایسته‌ای به دست آمده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمنان به دلیل نبوغ و استعداد ایرانیان با ایران اسلامی مخالفند، تصریح کرد: نقطه ثقل حقد و کینه‌ی دشمنان در عرصه علم و پژوهش است که با ایران و ایرانی و اسلام و قرآن مخالفت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد انقلاب اسلامی بر پایه‌ی علم و دانش است همانطور که امام راحل و مقام معظم رهبری نیز توجه ویژه‌ای به دانش داشته و دارند.

قاسمی‌فرزاد متذکر شد: حاصل این رویکرد پیشرفت در عرصه‌های مختلف و حرکت به سمت قله‌های رشد، پیشرفت و ترقی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها