فرماندار نمین:

بانوان در ترویج فرهنگ ازدواج آسان اهتمام ورزند

«امینی»گفت: بانوان فعال شهرستان نمین برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان اهتمام جدی داشته باشند.
کد خبر: ۶۳۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ - 07December 2023

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «طیب امینی» فرماندار شهرستان نمین بعد از ظهر روز گذشته (چهارشنبه) در جلسه کارگروه امور بانوان شهرستان نمین با بیان اینکه بانوان شهرستان روحیه مطالبه‌گری داشته باشند، اظهار داشت: از کلیه بانوان فعال و نخبه شهرستان می‌خواهیم در جلسه‌های کارگروه بانوان مشارکت داشته و به کارگروه امور بانوان شهرستان نمین مشاوره و برنامه ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه دولت اقدامات مثبتی در جهت جوانی جمعیت انجام داده است، افزود: دولت مشوق‌هایی برای جوانی جمعیت در نظر گرفته است که انتظار داریم بانوان در این خصوص اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان این مشوق‌ها قرار گیرند.

فرماندار شهرستان نمین با بیان اینکه در صورت نیاز به امکانات برای ازدواج جوانان و جوانی جمعیت از فرمانداری نمین مطالبه‌کنید، افزود: مسئولان به قوانینی که در این خصوص وضع شده است عمل کنند.

امینی با انتقاد از سنگ اندازی تعدادی از بانک‌ها خاطرنشان کرد: از بانک‌ها می‌خواهیم نهایت همکاری را برای اعطای وام ازدواج و وام جوانی جمعیت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها تشریفات را کم کنند، افزود: مسئولان و مردم دست به دست هم بدهیم فضا را برای ازدواج جوانان فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان نمین با تاکید بر اینکه عرصه را برای جوانان تنگ نکنیم، خاطرنشان کرد: بانوان فعال شهرستان نمین در حل مسائل و مشکلات جوانان مشارکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها