رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های دانش‌بنیان:

نخستین همایش ملی توانمندی‌ها و چشم‌انداز شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود

عباسی گفت: نخستین «همایش توانمندی‌ها و چشم‌انداز شرکت‌های دانش‌بنیان» به همت انجمن صنفی شرکت‌های دانش‌بنیان و همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ - 07December 2023

نخستین همایش ملی توانمندی‌ها و چشم انداز شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «ابوالفضل عباسی» رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های دانش‌بنیان با اشاره به رویکرد این تشکل در توسعه ظرفیت‌های دانش‌بنیان جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: بهره‌مندی از دانش و فناوری نوین در اقتصاد و تولید کشور اثربخش خواهد بود.

عباسی با بیان اینکه رویکرد حوزه تجارت دانش‌بنیان بر اهمیت سرمایه انسانی در اقتصاد تاکید دارد، افزود: کشور ما با در اختیار داشتن جمعیت جوان و ظرفیت‌های بالا در زمینه‌های فناوری، چند سالی است با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به سوی پیاده‌سازی این مدل از اقتصاد رهنمون شده است.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: هم‌اندیشی و گسترش ارتباطات و تبادل اندیشه شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند به تحول در این عرصه کمک کند.

وی محوریت نخستین همایش ملی شرکت‌های دانش‌بنیان را نوآوری، ایده جدید، تفکر جدید و تحول جدید در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور عنوان کرد و گفت: رفع موانع تولید و خلق ثروت، تجاری سازی محصولات و ایده‌ها، برندسازی، رسانه و روابط عمومی از محور‌های دیگر این همایش است.

عباسی خاطرنشان کرد: این همایش با حضور شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان اواخر دی با همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها