پیکر مطهر پنج شهید گمنام دفاع مقدس در شاهرود تشییع شد

آیین استقبال و تشییع از پیکر مطهر پنج شهید گمنام با حضور گسترده مردم ولایی و شهیدپرور شاهرود و جمعی از مسئولان استان و شهرستانی در شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ - 07December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، آیین استقبال و تشییع از پیکر مطهر پنج شهید گمنام با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سمنان، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سمنان، امام جمعه شاهرود، جمعی از مسئولان استان و شهرستانی و همچنین جمع گسترده ای از مردم ولایی و شهیدپرور شاهرود  برگزار شد.

سردار «منصور شوقانی» فرمانده سپاه قائم‌ (عج) استان سمنان در جمع خبرنگاران در این آیین اظهار داشت: شهرستان‌های استان سمنان در دهه دوم فاطمیه(س) میزبان پیکر مطهر پنج شهید گمنام دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه این شهدای سرافراز در عملیات‌های والفجر یک و مقدماتی منطقه فکه (۲۶،۱۹ و ۲۷ ساله)، خیبر در منطقه جزیره مجنون (۲۲ساله) و کربلای پنج منطقه شلمچه (۲۱ ساله) به فیض شهادت نائل آمدند، افزود: آیین استقبال از این سروقامتان سرافراز در استان سمنان از شاهرود آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با ایام فاطمیه‌(س) از ۲۱ تا ۲۵ آذرماه پیکر پنج شهید گمنام در تمامی شهرستان‌ها، شهرها و بخش‌ها میهمان آیین‌های سوگواری مردم شهیدپرور استان است، ابراز کرد: روز دوشنبه ۲۰ آذرماه شهر سمنان میزبان این شهدا است.

سردار شوقانی با بیان اینکه روز ۲۶ آذرماه مصادف با شهادت حضرت فاطمه‌(س) پیکر سه شهید ساعت ۱۵ از میدان کوثر تا معراج شهدای سمنان تشییع می‌شود، افزود: پیکر یک شهید همان روز در دامغان ساعت ۹ و نیم صبح تشییع و ساعت ۱۲ در منطقه طزره خاکسپاری می‌شود.

فرمانده سپاه قائم‌(عج) استان سمنان ادامه داد: پیکر شهید ۲۲ ساله (عملیات خیبر در جزیره مجنون) روز ۲۶ آذرماه ساعت ۱۰ صبح در شاهرود تشییع و ساعت ۱۴ در روستای شهیدستان میقان خاکسپاری خواهد شد.

پیکر مطهر پنج شهید گمنام دفاع مقدس در شاهرود تشییع شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار