مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

استان سمنان میزبان ۵ شهید گمنام درایام فاطمیه (س) خواهد بود

سردار «مطهری» گفت:در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) استان سمنان میزبان ۵ شهید گمنام خواهد بود.
کد خبر: ۶۳۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ - 07December 2023

استان سمنان میزبان ۵ شهید گمنام

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «عباس مطهری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان در حاشیه تشییع پیکر مطهر ۵ شهید گمنام در شاهرود در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی برای استقبال و وداع با پنج شهید گمنام در جای جای استان، اظهار داشت: برنامه‌ریزی ها به صورتی انجام شده که همه مردم استان بتوانند از فیض این مهمانان گرانقدر بهره مند شوند.

سردار  مطهری با بیان اینکه امروز پنجشنبه آئین استقبال از شهیدان گمنام در میدان امام رضا (ع) تا چایخانه حضرت در این شهرستان آغاز شده است، ابراز کرد: استقبال مردم شاهرود از این شهیدان گمنام، غیر قابل توصیف و بسیار ویژه است.

وی با بیان اینکه فردا جمعه، ساعت ده و نیم صبح شهدای گمنام مهمان مردم میامی خواهند بود، افزود: مراسم استقبال و گرامی داشت یاد شهیدان با حضور مردم شهیدپرور میامی فردا در مسجد جامع برگزار و سپس به نماز جمعه منتهی می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه شنبه هجدهم آذرماه ساعت ۹ صبح مردم دامغان میزبان شهیدان گمنام هستند و قرار است که مردم ویژه‌ای از حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) تا امامزادگان جعفر و محمد (ع) برگزار شود، گفت: ظهر همان روز مراسم استقبال از شهدای گمنام در یادمان شهدای گمنام درجزین برگزار می‌شود.

مطهری با بیان اینکه مراسم استقبال از شهدای گمنام در درجزین ساعت ۱۴:۴۵ شنبه برگزار می‌شود، گفت: ساعت ۱۵:۱۵ همان روز مردم مهدیشهر در میدان ورزش، از شهیدان گمنام استقبال خواهند کرد و ساعت ۱۶ روز شنبه نیز مردم شهمیرزاد میزبان این پنج شهید گمنام در میدان ولیعصر (عج) خواهند بود.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال و وداع با شهدای گمنام در گرمسار ساعت ده صبح یکشنبه نوزدهم آذرماه در میدان انقلاب به سمت میدان امام (ره) برگزار می‌شود، ابراز کرد: ساعت ۱۷:۳۰ همان روز در سپاه ناحیه سرخه نیز مراسمی با حضور مردم این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه مردم آرادان نیز ساعت ده صبح روز دوشنبه بیستم آذر ماه میزبان شهیدان گمنام خواهند بود، گفت: این مراسم از گلزار شهدا به سمت میدان امام (ره) و مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار خواهد شد و در نهایت مردم مرکز استان سمنان نیز عصر همان روز ساعت ۱۶:۳۰ میزبان لاله‌های عاشق در کوشک امام رضا (ع) به سمت مرکز فرهنگی و موزه  دفاع مقدس سمنان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار