مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

لرستانی‌ها میزبان سه شهید گمنام می‌شوند

سرهنگ رشیدی گفت: مراسمات استقبال از شهدا و شبی با شهدا در همه شهرهای لرستان برگزار و در نهایت روز شهادت حضرت فاطمه(س) سه شهید گمنام در نقاط مشخص شده تدفین می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹ - 07December 2023

لرستانی‌ها میزبان سه شهید گمنام می‌شوند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز (پنج شنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان که با حضور «فرهاد زیویار» استاندار لرستان و نمایندگان دستگاه‌ها و ادارات در سالن جلسات استانداری  برگزار شد، اظهار داشت: مراسم تشییع شهدای گمنام همزمان با سراسر کشور، به مناسبت ایام فاطمیه در لرستان نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه  سه شهید گمنام ساعت ۱۵:۳۰ دوشنبه ۲۰ آذرماه از طریق شهرستان بروجرد وارد استان می شوند، افزود:  بعد ازمراسم استقبال از شهدا، مراسم شبی با شهدا با حضور مردم شهید پرور بروجرد نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه  سایر شهرهای استان نیز بعد از شهرستان بروجرد افتخار میزبانی از شهدا را دارند، گفت:  مراسمات استقبال از شهدا و شبی با شهدا در سایر شهرهای استان نیز برگزار و در نهایت روز شهادت حضرت فاطمه(س) سه شهید گمنام در نقاط مشخص شده تدفین می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان  تصریح کرد: بایستی برنامه ریزی به گونه ای باشد که عموم مردم به‌خصوص جوانان و نوجوانان از فضای معنوی حضور شهدای گمنام در استان  بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی آمادگی برپایی موکب و ایستگاه صلواتی را  برای پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهدای گمنام را دارند، افزود: جشنواره  ادبی هنری و دیجیتالی  سرو های سربلند با موضوعات عکس، فیلم کوتاه، فایل صوتی، دلنوشته، خاطره، شعر و داستان کوتاه با محوریت شهدای گمنام در لرستان برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار