مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان تاکید کرد؛

لزوم تربیت دختران با بهره‌گیری از اصول و ارزش‌های ناب دینی

حجت‌الاسلام «عزیزی» با بیان اینکه دشمن با تمام توان در جنگ شناختی با بهره‌گیری از ظرفیت زنان درصدد کمرنگ کردن ارزش‌های دینی در جامعه است، گفت: تنها راه مبارزه با این ترفند شوم دشمن، استفاده از ظرفیت مردمی و ترویج گفتمان طراز اسلامی و تربیت دختران با اصول و ارزش‌های ناب دینی و اسلامی است.
کد خبر: ۶۳۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ - 07December 2023

لزوم تربیت دختران با بهره‌گیری از اصول و ارزش‌های ناب دینیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «علی عزیزی» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان امروز (پنج‌شنبه) در گردهمایی آموزشی و توجیهی کانون‌های تخصصی خواهران استان، اظهار داشت: تبیین نقش و جایگاه زن در تمدن نوین اسلامی، احیای گفتمان نظام زن و خانواده از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و توجه به مساجد طراز اسلامی از برخی اهداف راه اندازی کانون‌های تخصصی خواهران است.

وی افزود: همچنین تبیین وظایف فعالان حوزه زن و خانواده به منظور پیشرفت در عرصه فکری، معنوی و سبک زندگی، انتقال تجربیات و توانمند سازی مدیران، تقویت شبکه بانوان و ارتقا سطح توانمندی خواهران عضو کانون از طریق روش‌های علمی و هدفمند از دیگر اهداف راه اندازی کانون‌های تخصصی خواهران است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان همچنین به اهمیت رسالت زنان در تربیت و پروش نسل آینده اشاره کرد و افزود: مادران، محبت، ارزش‌های اخلاقی و انسانی را به دور از کینه و با ایمان به خدا، به فرزندان خود می‌آموزند، و آن‌ها را به سرچشمه حکمت الهی و منبع نور هدایت می‌کند، تا راه شناخت حقیقت و رسیدن به کمال حق برای آنان فراهم شود.

وی متذکر شد: اکنون در برهه‌ا‌ی از زمان قرار داریم که دشمن با تمام توان در جنگ شناختی و تهاجم فرهنگی با بهره گیری از ظرفیت زنان و دختران در صدد کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و اصول اخلاقی در جامعه است و تنها راه مبارزه با این ترفند شوم دشمن، استفاده از ظرفیت مردمی و ترویج گفتمان طراز اسلامی و تربیت دختران با اصول و ارزش‌های ناب دینی و اسلامی است.

در حاشیه این نشست مسابقه نقاشی برای فرزندان مادرانی که در جلسه حضور داشتند برگزار شد و جوایزی در پایان مراسم به این کودکان اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار