ادای احترام سردار «کارگر» به خانواده شهید «مختارزاده» در قم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عصر امروز با خانواده معظم شهید مدافع امنیت «حسن مختارزاده» در قم دیدار و به مقام این شهید عزیز ادای احترام کرد.
کد خبر: ۶۳۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ - 07December 2023

ادای احترام سردار «کارگر» به خانواده شهید «مختارزاده» در قم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار سرتیپ «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عصر امروز با حضور در منزل شهید امنیت «حسن مختارزاده» در قم نسبت به مقام این شهید عزیز و خانواده وی ادای احترام کرد.

سردار کارگر در این دیدار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را نوعی جهاد تبیین و عمل به سیره امامین انقلاب اسلامی برشمرد.

سردار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز که در این دیدار حضور داشت، خاطراتی را از زندگی، رزم و شهادت شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس گفت و والدین شهید مختارزاده نیز مطالبی پیرامون انس و الفت جوانان با شهدا بیان کردند.

در دیدار سردار کارگر با خانواده شهید مختارزاده، سردار «مهدی کبیری پور» جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) و حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز حضور داشتند و هدایایی به رسم یادبود به این خانواده بزرگوار تقدیم شد.

شهید حسن مختارزاده متولد سال ۱۳۸۰ در ارومیه بود و خانواده وی چند ماه پس از تولدش در قم ساکن شدند. این شهید عزیز طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت و عضو فعال یگان فاتحین استان قم بود و از سال ۹۸ بعنوان بسیجی همکار در گردان ۶۰۲ یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه محمد رسول الله تهران نیز فعالیت داشت.

وی روز ۲۶ آبان همراه با برادرش در حال بازگشت از مأموریت آرام سازی در اتوبان حکیم تهران بود که بر اثر روغن و گازوییل ریخته شده توسط اغتشاش‌گران در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج، مصدوم شد و پس از چندین روز بستری شدن در بیمارستان، روز ۱۸ آذر سال ۱۴۰۱ به خیل شهدا پیوست.

پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت، پس از تشییع باشکوه در مقبره الشهدای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار