قرائت دعای کمیل در معراج الشهدای گمنام قم

آیین استفبال از پیکر‌های مطهر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس و قرائت دعای کمیل در معراج الشهدای گمنام، با حضور عاشقان و شیفتگان فرهنگ ایثار و شهادت در نمازخانه مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ - 08December 2023

قرائت دعای کمیل در معراج الشهدای گمنام قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم استقبال از پیکر‌های مطهر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، عصر پنجشنبه ۱۶ آذر در قطعه ۳۱ گلزار شهدای گمنام و مدافع حرم بهشت معصومه (س) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام عبدالناصر جلالیان و حاج رضا ایزدی با روایتگری و مرثیه سرایی به مناسبت ایام فاطمیه، دل‌های عاشقان را به آسمان ایثار و شهادت و اهل بیت (ع) گره زدند.

در ادامه، پیکر مطهر شهیدان عزیز با خودروی محمول و همراه با کاروان خودرویی و موتوری و به اهتزاز در آمدن پرچم های مقاومت و فلسطین، از مسیر خیابان امام خمینی (ره) تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) و سپس باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتقل شد.

در میانه مسیر، برخی هیئات عزاداری و پایگاه‌های بسیج با برپایی ایستگاه صواتی و پخش نذورات، قدوم پاک مسافران راه قدس را گرامی داشتند.

مراسم عزاداری و قرائت دعای کمیل، پنجشنبه شب با حضور جمع زیادی از ارادتمندان به شهیدان در معراج الشهدای باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها