شکست کماندو‌های ارتش اسرائیل در نجات یک نظامی اسیر

گردان‌های القسام بامداد امروز جمعه، ۸ دسامبر طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مجاهدان فلسطینی عملیات ارتش اسرائیل در تلاش برای رسیدن به یکی از اسرای خود را ناکام گذاشته و آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی کرده‌اند.
کد خبر: ۶۳۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ - 08December 2023

شکست کماندو‌های ارتش اسرائیل در نجات یک نظامی اسیربه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس درباره شکست این عملیات ارتش اسرائیل توضیح داد که مجاهدان این گردان‌ها متوجه حضور نیرو‌های کماندوی اسرائیلی برای آزادی یکی از اسرا شده و با آن‌ها درگیر شده‌اند.

براساس بیانیه القسام، طی این درگیری شماری از نظامیان اسرائیلی کشته و تعدادی هم مجروح شده‌اند؛ پس از این شکست، جنگنده‌های اسرائیلی منطقه درگیری را تحت بمباران شدید قرار می‌دهند تا نظامیان‌شان بتوانند عقب‌نشینی کنند.

شاخه نظامی حماس تصریح کرد که در جریان این درگیری‌ها «ساعر باروخ» نظامی اسیر ۲۵ ساله اسرائیلی به شماره شناسایی ۲۰۷۷۷۵۰۳۲ کشته، و سلاح یکی از نیرو‌های کماندوی اسرائیلی و دستگاه ارتباطی آن‌ها با یکدیگر نیز به غنیمت گرفته شد.

با اعلام القسام مبنی بر کشته شدن این سرباز اسرائیلی، تعداد تلفات نظامی صهیونیست از زمان آغاز تهاجم به غزه تاکنون، به ۹۲ نفر رسید تا مجموع این هزینه‌های جانی در نبرد «طوفان الاقصی» به ۴۱۹ نظامی اسرائیلی برسد.

باوجود تلاش نهاد‌های نظامی و امنیتی تل‌آویو برای پنهان کردن آمار تلفات اسرائیلی در حمله زمینی، مسئولان بیمارستان سوروکا در بئر السبع، شب گذشته اعلام کردند که از آغاز عملیات زمینی در غزه ۱۹۵۰ نظامی مجروح اسرائیلی به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار