در جمع مردم استان البرز؛

رئیس‌جمهور: با قاطعیت در برابر فساد خواهیم ایستاد/ دولت با جدیت مشکلات مردم را رصد می‌کند

حجت‌الاسلام رئیسی در جمع مردم استان البرز با تاکید بر مبارزه قاطعانه در برابر فساد، گفت: سفر‌های استانی سفر تشریفاتی نیست و با هدف رصد مستقیم مشکلات و دیدار و پیگیری مطالبات آن‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ - 08December 2023

با قاطعیت در برابر فساد خواهیم ایستاد/سفر‌های استانی تشریفاتی نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور، امروز (جمعه) با حضور در جمع پرشور مردم استان البرز در مصلای امام خمینی (ره) کرج، ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان البرز و دیدار با مردم این استان، اظهار داشت: در یک نظام عادلانه اعتماد عمومی حاصل می‌شود و لازمه آن مبارزه قاطع با فساد است و باید با جدیت بکوشیم بستر فساد در کشور از بین برود.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه در برابر فساد هیچ مماشاتی نخواهم داشت و با قاطعیت در برابر آن عمل خواهم کرد، افزود: همه باید بکوشیم بستر فساد در کشور از بین برود.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین ماموریت من گشودن گره از مشکلات مردم است، گفت: استان البرز در زمینه اشتغال وضعیت به مراتب بهتری نسبت به استان‌های دیگر دارد، اما در زمینه مسکن باید در این استان برنامه ریزی‌های لازم اجرا شود.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به ساخت یک میلیون و نهصد هزار مسکن در کشور، بیان داشت: دولت برنامه ویژه‌ای در جهت رفع مشکل مسکن در کشور دارد.

وی همچنین از ضرورت توسعه راه‌های مواصلاتی و مترو در استان البرز سخن گفت و عنوان کرد: دولت با جدیت مشکلات را رصد می‌کند و برای رفع آن‌ها برنامه ریزی می‌کند.

رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی، از مصائب مردم مظلوم غزه سخن گفت و تصریح کرد: ما با همه توان و ارتباطات بین المللی خود زبان گویای مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود و از حقوق آن‌ها دفاع خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به وعده الهی مبنی بر پیروزی مجاهدان راه خدا، افزود: در این ۶۰ روز مردم غزه پیروز شده اند چنانچه رژیم صهیونسیتی با تمام حمایتی که از جانب آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری دریافت می‌کند نتوانسته است در برابر یک گروه کوچک مردمی که فاقد امکانات نظامی گسترده است دست آورد خاصی داشته باشد و این مسأله یکی از محور‌های صحبت من با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه بوده است.

حجت‌الاسلام رئیسی در پایان این سخنرانی نماز جمعه را به همراه مردم استان البرز در مصلای امام خمینی ره کرج اقامه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار