نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی:

فجایع غزه صدای مجامع جهانی را درآورده است

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: فجایع غزه صدای مجامع جهانی را هم درآورده است و این درحالی است که برخی، غرب‌گرایان حاضر به کوتاه آمدن نیستند.
کد خبر: ۶۳۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵ - 08December 2023

فجایع غزه صدای مجامع جهانی را هم درآورده است و این درحالی است که برخی، غرب‌گرایان حاضر به کوتاه آمدن نیستند.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «دری نجف آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، امروز( جمعه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی در مصلی بیت‌المقدس اراک، اظهار داشت: تحریم کالا‌های اسرائیلی و هر نوع ارتباط و تحریم سوخت و کالا باید اعمال شود و مسلمانان و غیر مسلمانان با تحریم طولانی، زمینه سقوط این رژیم اسرائیل را فراهم کنند.

وی افزود: تحریم باید ادامه یابد و دادگاه‌های بین‌المللی و حقوق دانان، جنایت این رژیم را پیگیری کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: حمایت غرب و استکبار از حمله به مردم غزه نسل کشی و جنایت بزرگی را در تاریخ رقم زده است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: فجایع غزه صدای مجامع جهانی را هم درآورده و این درحالی است که برخی، غرب‌گرایان حاضر به کوتاه آمدن نیستند.

وی تصریح داشت: آبروی غرب در این رویداد نظامی از بین رفته و با آنکه سازمان ملل را خود ایجاد کرده‌ند، اما رسیدگی به داد مظلومان در این سازمان‌های حقوق بشری مایوس کننده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تبریک ۱۶ آذر و روز دانشجو، گفت: در ۲۰۰ سال گذشته شرایط کشور مناسب نبود، اما اکنون راه پیشرفت و فناوری فراهم شده و امید است با همت دانشجویان، قله‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و دفاعی فتح شود.

آیت الله دری نجف آبادی درباره مبارزه با فساد گفت: موضوع رخ داده در چای کشور مایه تأسف است، نیاز به واردات چای نیست و در صورت نیاز، باید مدیریت ارز صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار