امام جمعه بروجرد:

خدمات دولت سیزدهم قابل تقدیر است

حجت الاسلام حسینی گفت: خدمات دولت سیزدهم در عرصه‌های داخلی و خارجی تقدیر و ارزشمند است.
کد خبر: ۶۳۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ - 08December 2023

خدمات دولت سیزدهم قابل تقدیر است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نمازجمعه بروجرد در مصلای  این شهرستان اظهار داشت: خدمات ارزشمند دولت در عرصه‌های مختلف و مناطق مختلف کشور بسیار قابل تقدیر است اما برخی انتقادها به مسوولان استانی وارد می‌شود که متاسفانه آنگونه که باید اقدامات چشمگیری در راستای توسعه استان انجام نداده و عملکرد ضعیفی دارند.

وی افزود: از دولت انتظار می‌رود که افراد قوی‌تری و مدیران انقلابی توانمند و دغدغه‌مند و افرادی که مردمی و دلسوز هستند، را به کار گیری کند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به پرتاب کپسول زیستی به فضا بیان کرد: این پروژه از صفر تا ۱۰۰ توسط دانشمندان و جوانان غیرتمند ایرانی ساخته شده که موجب افتخار همه ما است.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: هدف از پرتاب این موشک به فضا بررسی زندگی موجود زنده در سایر سیاره‌ها دیگر است و مقدمه ای برای اینکه ایران بتواند در آینده موجود زنده و حتی انسان را به فضا بفرستد.

وی ادامه داد: دشمن لجوج و نادان که نمی‌تواند مسائل را خوب تجزیه تحلیل کند هر هدفی که داشتند در رسیدن به آن در مورد ایران با شکست مواجه شدند.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: دشمنان مسلمانان را هنوز نشناخته و گمان می‌کنند با فشار زور و اسلحه و بمب بر مردم می‌توانند آنها را شکست دهند در حالی که مردم فلسطین نشان دادند به هیچ وجه نمی‌خواهند سر تعظیم در مقابل آنها فرود آورند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اشتغال در دفتر امام جمعه بروجرد با هدف رونق تولید افزود: این ستاد در شهرستان تشکیل شده و تاکنون حدود ۵۶ واحد صنعتی مشکل اشتغال آنها برطرف و از تریبون نماز جمعه اعلام شده که افراد جویای کار می‌توانند به دفتر امام جمعه بروجرد مراجعه و در این واحدهای صنعتی مشغول به کار شوند.

امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان گمان می‌کنند با شهادت مردان خدا انقلاب شکست می‌خورد اما غافل از آن هستند که درخت تنومند انقلاب بیش از گذشته آبیاری می‌شود خون‌های پاک شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

خطیب جمعه بروجرد اظهار داشت: خون پاک شهدا دشمنان را منفور و جوانان را آگاه و بیدار کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به گرامی‌داشت هفته قرآن و نماز اضافه کرد: قرآن، عترت و نماز سه چیزی هستند که با داشتن آنها چیزی کم نداریم و زندگی اهل بیت از نماز قرآن جدا نبوده و ما نیز باید به اقامه نماز اول وقت همواره اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها