مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

منشور صبر و مقاومت شهدا تدوین شود

«داوطلب» با بیان اینکه امروز بنیاد به نهاد پویا، تحول‌گرا و علمی و پژوهشی در برنامه‌های خود نیاز دارد، گفت: منشور صبر و مقاومت شهدا تدوین شود.
کد خبر: ۶۳۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹ - 09December 2023

منشور صبر و مقاومت شهدا تدوین شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان روز گذشته (جمعه) در همایش منطقه‌ای توانمندسازی دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر که در بندر انزلی برگزار شد به راه‌اندازی تشکل‌های مردم نهاد شاهد و ایثارگر در این نهاد اشاره کرد و اظهار داشت: این گروه‌ها با هدف خدمت‌رسانی بهتر در جامعه تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه امروز بنیاد به نهاد پویا، تحول‌گرا و علمی و پژوهشی در برنامه‌های خود نیاز دارد گفت: همه ما تا دیروز سعی بر این داشتیم که در کنار خانواده شهدا و پدران و مادران دل شکسته به عنوان مددکار فعال باشیم، اما امروز انتظار برآن است که با زبان علمی و پژوهشی باید برای جامعه از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آن دوران صحبت کنیم.

داوطلب اذعان کرد: نسل اولی‌ها به پای انقلاب ایستادند و جان دادند، امروز نیازمند این است که گروهی قداست و ارث ایستادگی و صبر و مقاومتشان را به نسل‌های بعدی انتقال دهند و منشور درست کند.

مدیرکل بنیاد گیلان با اشاره به اینکه در جنگ نابرابر غزه تاسی از ایستادگی و صبر و مقاومت انقلاب و اسلامی ایران است گفت: مردم غزه با بهره گیری از فرهنگ جبهه مقاومت ایران اسلامی با دست خالی در برابر رژیم صهیونیستی و اسرائیل که از مدرترین تجهیزات بهره گرفته ایستادند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنانش پیش‌بینی کردند که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در دنیا در حال گسترش است اظهار کرد: تشکل‌ها را جدی بگیریم و با بهره‌گیری از این ظرفیت می‌توان مشکلات جامعه را شناسایی و با برنامه‌ریزی درست در رفع آن کوشا باشیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار