انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین کمیته امداد قزوین و قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی

در راستای خدمت به خانواده تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی قزوین و لشکر ۱۶ زرهی استان منعقد شد.
کد خبر: ۶۳۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ - 09December 2023

تفاهم نامه همکاری فی مابین کمیته امداداستان قزوین و قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، در راستای خدمت به خانواده تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی قزوین و لشکر ۱۶ زرهی استان منعقد شد.

حبیب‌الله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی در این جلسه با مردمی و انقلابی خواندن ارتش اظهار داشت: مردم نیرو‌های نظامی را از خودشان می‌دانند و همه مردم ما می‌دانند که خدمات غیرنظامی ارتش و نیرو‌های نظامی کمتر از خدمات نطامی نیست و ارتش پای کار مردم و انقلاب می‌باشد.   

آسوده عنوان کرد: کمیته امداد ۳ دهک ابتدای جامعه که فاقد درآمد هستند تحت حمایت قرار می‌گیرند و ۵دهک بعدی در زمینه اشتعال می‌توانند از تسهیلات کمیته امداد بهره‌مند شوند.   

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دسترسی ارتش به مردمی که در نقاط مرزی زندگی می‌کنند بیشتر است کمک خوبی به شناسایی و کمک افراد نیازمند در این مناطق هستند و باید به ساکنان و مردم مناطق مرزی توجه بیشتری کرد، چون آن‌ها در صف اول دفاع از کشور هستند.   

در این جلسه فرمانده ارشد نظامی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با مقدس خواندن کار امداد تصریح کرد: فرماندهی ارشد نظامی لشکر ۱۶ زرهی با تمامی امکاناتی که در سه استان قزوین، زنجان و همدان در اختیار دارد آماده خدمت رسانی به خانواده‌ها، ولی نعمت است.   

امیر شفیعی در جلسه تشریح تفاهم نامه بیان داشت: ارتش ظرفیت‌های خوبی  در زمینه‌های ترابری، لجستیک، درمانی، خدمات مهندسی در بخش مسکن، امکانات طبخ غذا در آشپزخانه‌های صنعتی و پیشرفته دارد که می‌تواند برای خدمت رسانی به خانواده های، ولی نعمت از آن‌ها استفاده نماید. 

این مسئول ولایتمداری را اصل اساسی ارتش خواند و ادامه ادامه داد: ارتش برای سربازان خود برنامه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای پیش‌بینی کرده و همه سربازان پس از پایان خدمت سربازی به حداقل یک مهارت دست پیدا می‌کنند که سبب ایجاد اشتغال در دوران پس از خدمت سربازی خواهد شد. 

فرماندهان تیپ‌های ۱۱۶ و ۲۱۶ و ۳۱۶ استان‌های قزوین، زنجان و همدان و مدیران کل کمیته امداد این سه استان جهت افزایش هم افزایی و تشریح مفاد تفاهم نامه و تسریع در عملیاتی کردن خدمات به نیازمندان در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار