در جمع سربازان سپاه ناحیه بابلسر عنوان شد؛

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران: خدمت سربازی بهترین موقعیت برای تجربه اندوزی است

حجت الاسلام «زارعی» گفت: خدمت سربازی بهترین موقعیت برای تجربه اندوزی است و این ایام را غنیمت بشمارید و خود را برای زندگی در جامعه آماده سازید.
کد خبر: ۶۳۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ - 09December 2023

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران: خدمت سربازی بهترین موقعیت برای تجربه اندوزی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، یک دوره آگاهسازی حقوقی در جمع سربازان سپاه ناحیه بابلسر با حضور حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام زارعی در این جلسه با بیان اینکه ناظر دانستن خداوند بر همه اعمالمان، برترین نوع پیشگیری از وقوع جرم است، اظهار داشت: تقوای الهی و نظم در انجام وظایف، هیچگاه کارمان را با خطا و لغزش همراه نخواهد کرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران ادامه داد: تخصصی‌ترین مرجع به منظور رسیدگی جرائم نیرو‌های مسلحی که ماموریت‌های ویژه‌ای دارند و لزوماً باید بصورت کاملا محرمانه و در کوتاهترین زمان صورت پذیرد، بر عهده سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است.

حجت الاسلام زارعی در خصوص غیبت در زمان خدمت سربازی، مطالبی را عنوان و تاکید کرد: خدمت سربازی بهترین موقعیت برای تجربه اندوزی است و این ایام را غنیمت بشمارید و خود را برای زندگی در جامعه آماده سازید.

وی در پایان به برخی از جرائم شایع و مورد تهدید سربازان اشاره و در خصوص مجازات‌ها و عواقب آن مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار