در حاشیه نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش؛

معاون تربیت و آموزش ارتش: مبحث «تربیت» در عرصه‌های اجتماعی مغفول واقع شده است

امیر سرتیپ شیخ گفت: مغفول ماندن حوزه تربیت در عرصه‌های اجتماعی، یک نقص است که وجود دارد؛ اما در ارتش تلفیق حوزه تربیت و آموزش و مهارت می‌تواند ظرفیت‌سازی را افزایش دهد.
کد خبر: ۶۳۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ - 09December 2023

معاون تربیت و آموزش ارتشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش در حاشیه نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی که صبح امروز (شنبه) با عنوان «از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی» در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه توانمندی‌های تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی به نمایش گذاشته شده است.

امیر سرتیپ شیخ با بیان اینکه فرآیند سیکل خدمتی تربیت نیروی انسانی با توانمندی‌های بالای ارتش در نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی به نمایش گذاشته شده است، افزود: ساخت سرمایه انسانی برای سرمایه اجتماعی گام اول است؛ لذا این نمایشگاه ظرفیت‌ساز سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معاون تربیت و آموزش ارتش تاکید کرد: ما در این نمایشگاه فرآیند تربیت و آموزش یک دانشجو از زمان ورود تا پایان دوره‌های تربیت و آموزشی را به نمایش گذاشتیم.

وی با بیان اینکه در نظام آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران سه مرحله آموزش، تربیت و مهارت برای انجام مأموریت یک رکن اساسی است که در حال انجام است، خاطرنشان کرد: مغفول ماندن حوزه تربیت در عرصه‌های اجتماعی، یک نقص است که وجود دارد؛ اما در ارتش تلفیق حوزه تربیت و آموزش و مهارت می‌تواند ظرفیت‌سازی را افزایش دهد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار