حسین یکتا:

امروز خاکریزهای انقلاب اسلامی چندهزار کیلومتر جلو رفته است

راوی دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه امروز خاکریزهای انقلاب اسلامی و فرهنگ شهادت‌طلبی چندهزار کیلومتر جلو رفته است، گفت: زینبیون، علویون، حشدالشعبی، فاطمیون، انصارالله، حزب‌الله و تمام رزمندگانی که به میدان آمده‌اند، همه این‌ها اثرات خون شهیدان ما است.
کد خبر: ۶۳۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ - 09December 2023

امروز خاکریزهای انقلاب اسلامی چندهزار کیلومتر جلو رفته استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسین یکتا» راوی شهدا و دفاع مقدس در یادواره سردار شهید «حبیب لک‌زایی» که شب گذشته (جمعه) در شهرک شهیدان شیردم برگزار شد، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که نسل دهه هشتادی، نسلی است که انقلاب اسلامی را به اوج می‌رساند، اظهار داشت: اوج‌نشین‌ها، قله‌نشین‌ها و کار دشمن تمام‌کن‌ها دارند می‌آیند. دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها که معجزه انقلاب اسلامی هستند، دارند می‌آیند؛ برای همین است حضرت آقا می‌گویند که ما به قله نزدیک هستیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که سال‌ها باید بگذرد تا جایگاه شهیدان ما معلوم شود، تصریح کرد: شهیدان ما کهنه نمی‌شوند؛ بلکه خون آن‌ها هرروز تازه‌تر می‌جوشد و امروز که دنیا مرگ‌بر صهیونیست می‌گوید، در واقع مرگ‌بر فرماندهی جبهه کفر می‌گوید.

«یکتا» به فتنه پاییز سال گذشته اشاره و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در همان ابتدای فتنه فرمودند که با همدیگر ید واحده شوید، تصریح کرد: حضرت آقا سپس در ۱۳ آبان سال گذشته، خطاب به دانش‌آموزان تأکید کردند که عزیزان من، خودتان را برای مدیریت جهانی آماده کنید و در ۱۶ آذر نیز خطاب به دانشجویان فرمودند که شما زوال و اضمحلال تمدن منحط غرب و تمام شدن کار صهیونیسم و اسرائیل را می‌بینید.

وی ادامه داد: سال گذشته موشک به یمن اصابت می‌کرد؛ اما امسال موشک از یمن به سرزمین‌های اشغالی اصابت می‌کند و در آلبانی نیز منافقینی سال گذشته، در جریان اغتشاشات اطلاعات غلط می‌دادند، امروز سرورهای آن‌ها این‌جاست؛ این‌ها همه اثرات خون شهدای ما است.

«یکتا» با تأکید بر اینکه امروز خاکریزهای انقلاب اسلامی و فرهنگ شهادت‌طلبی چندهزار کیلومتر جلو رفته است، گفت: زینبیون، علویون، حشدالشعبی، فاطمیون، انصارالله، حزب‌الله و تمام رزمندگانی که به میدان آمده‌اند، همه این‌ها اثرات خون شهیدان ما است.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که نبرد ما با صدام، فتح فلسطین را در بر دارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز امروز فرموده‌اند که نماز را به زودی در بیت‌المقدس اقامه خواهیم کرد، بیان داشت: امروز شهادت حاج قاسم و سرود سلام فرمانده، دنیا را به هم ریخته است؛ یعنی خون شهیدان دارد نتیجه می‌دهد و در عالم اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن بوده و سرعت عالم تند شده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره فتنه سال گذشته فرمودند که محاسبات دشمن درست بود؛ اما معادلات آن‌ها غلط بود، افزود: امروز محاسبات و معادلات عالم درحال عوض شدن و عالم درحال جذب اهل توحید است.

«یکتا» به ضرورت جهاد تبیین و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص اشاره و تصریح کرد: شب‌ها درحالی که درهای حوزه‌های علمیه، مساجد، پایگاه‌ها به‌روی جوانان بسته است؛ ولی دشمن در فضای مجازی بیدار بوده و می‌خواهد جوانان ما را قتل‌عام کند؛ لذا در چنین شرایطی حضرت سیدالشهداء (ع) و شهیدان هستند که می‌توانند جوانان را نجات دهند.

وی افزود: ما امروز به‌دلایل ساختاری و سیستمی، کارهای زیادی است که انجام نمی‌دهیم و درواقع به آرم خود تکیه کرده و آرمان‌های خود را رها کرده‌ایم و در این میان، جوانان هستند که آسیب می‌بینند؛ اما با این وجود، شهیدان از میان همین جوانان برای خود یارگیری می‌کنند.

«یکتا» با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که بسیجی واقعی حضرت امیرالمومنین (ع) بود؛ چراکه همه زندگی خود را وقف اسلام کرد، گفت: امروز ما بعد از پایان ساعت کاری، کار را تمام می‌کنیم، در حالی که قرار بود ما در نهادهای انقلابی، انقلابی بی‌قرار باشیم؛ اما کارمند مستقر شدیم.

وی با تأکید بر این‌که امروز شهیدان دارند حجت را بر ما تمام می‌کنند و عالم نیز سرعت پیدا کرده و رهبر معظم انقلاب اسلامی پشت فرمان هستند و نظر خدا نیز به انقلاب اسلامی ایران برنگشته است، تصریح کرد: امروز یک‌عده بچه بسیجی، هیئتی، جهادی و متخصص دارند بر سر کار می‌آیند؛ در حالی که ممکن است روزی پرده‌های حجاب تشکیلاتی و ساختاری ما مانع انرژی آن‌ها شود؛ بنابراین رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که من به حکم‌رانی حلقه‌های میانی می‌اندیشم که این حکم‌رانی، کار ملت است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار