فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا خبر داد؛

دستگیری ۴ نفر از سرشبکه‌های اصلی باند گروگانگیری اتباع خارجی

سردار پورجمشیدیان گفت: رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا موفق شدند در عملیاتی چهار نفر از سرشبکه‌های اصلی باند گروگانگیری اتباع خارجی را در شهرستان خوی دستگیر کنند.
کد خبر: ۶۳۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ - 09December 2023

دستگیری چهار نفر از سرشبکه‌های اصلی باند گروگانگیری اتباع خارجیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) درباره عملیات دستگیری اعضای باند گروگانگیری در شهرستان خوی اظهار داشت: باند گروگانگیران اتباع خارجی در مناطق مرزی شهرستان خوی در عملیات پیچیده توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) بامداد روز گذشته دستگیر شدند.

وی افزود: در این عملیات چهار نفر از سرشبکه‌های اصلی عوامل گروگانگیری اتباع خارجی که مبادرت به قاچاق، اخاذی و شکنجه اتباع بیگانه داشتند و در مناطق مرزی قطور این شهرستان فعال بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) عنوان کرد: این اطمینان را به مردم منطقه می‌دهیم که به حول و قوه الهی و تلاش شبانه‌روزی رزمندگان اسلام همچون گذشته حافظ امنیت و جان مردم و کنار مردم منطقه هستیم و از هیچ تلاش در این زمینه چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار