دیدار فرمانده پایگاه هوایی شهید اکبری با خانواده شهیدان «یزدانیان» + تصاویر

فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید عباس اکبری نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهیدان یزدانیان، از مقام رفیع شهید و شهادت تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۳۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ - 09December 2023

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سرهنگ خلبان ستاد «هادی پورحسین» فرمانده پایگاه آموزش خلبانی شهید عباس اکبری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با خانواده معظم بسیجیان شهیدان «داود و ابوالفضل یزدانیان» دیدار و از مقام رفیع شهید و شهادت تجلیل کرد.

سرهنگ پورحسین در این دیدار با تکریم یاد و خاطره شهدای والامقام، بر ضرورت آشنایی با سبک زندگی و رزم شهیدان و استمرار راه نورانی آنان تاکید و با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خانواده معظم شهیدان یزدانیان تقدیر کرد.

در دیدار فوق که همزمان با ایام فاطمیه صورت گرفت، معاون آموزشی و مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه آموزش خلبانی و یکی از فرماندهان بسیج استان قم نیز حضور داشتند.

بسیجی شهید داود یزدانیان در اسفندماه سال ۱۳۶۳ در منطقه شرق دجله بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید؛ برادرش ابوالفضل نیز دو سال بعد در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به مقام شهادت نائل شد.

دیدار فرمانده پایگاه هوایی شهید اکبری با خانواده شهیدان «یزدانیان» + تصاویردیدار فرمانده پایگاه هوایی شهید اکبری با خانواده شهیدان «یزدانیان» + تصاویردیدار فرمانده پایگاه هوایی شهید اکبری با خانواده شهیدان «یزدانیان» + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار