جنایت تک‌تیراندازان اشغالگر ضد زنان باردار در غزه

وزارت بهداشت غزه روز شنبه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی حتی به زنان باردار نیز رحم نمی‌کنند و تک‌تیراندازان شماری از زنان را در مقابل زایشگاه «کمال عدوان» شهید و مجروح کرده‌اند.
کد خبر: ۶۳۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ - 10December 2023

جنایت تک تیراندازان اشغالگر ضد زنان باردار در غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از النشره، وزارت بهداشت فلسطین دیروز شنبه اعلام کرد که تک‌تیراندازان اشغالگر زنان باردار را هنگام رسیدن به زایشگاه «کمال عدوان» در شمال نوار غزه هدف قرار می‌دهند.

وبگاه لبنانی النشره نوشت: «وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که تک تیراندازان اشغالگران طی ساعات گذشته دو پرسنل بهداشتی بیمارستان کمال عدوان را به شهادت رساندند».

در همین ارتباط، اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: تک‌تیرانداز‌های اشغالگر، زنان باردار را به محض ورود به زایشگاه کمال عدوان، هدف قرار دادند و تعدادی از آن‌ها را به شهادت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند. همچنین تک‌تیرانداز‌های اشغالگر ۲ نفر از کادر پزشکی بیمارستان کمال عدوان را در ساعت‌های گذشته به شهادت رساندند.

پیش از این، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدا و زخمی‌های حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد و اعلام کرد که در جریان این حمله‌ها بیش از ۱۷ هزار و ۷۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده و ۴۸ هزار و ۷۸۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار