فرمانده انتظامی مشهد:

اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه برای پلیس است

سرهنگ نگهبان گفت: حجم زیادی از مراجعه مردم به مراکز انتظامی نشان از اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی است که موجب افزایش انگیزه خدمت مضاعف و جهادی به شهروندان خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ - 10December 2023

اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه برای پلیس استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «احمد نگهبان» فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: براساس بررسی آمارهای بدست آمده طی مدت ۸ ماهه سال جاری حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از شهروندان برای اخذ خدمات قضائی به کلانتری و پاسگاه‌های تابعه فرماندهی انتظامی شهرستان مشهد مراجعه داشتند.

وی با بیان این که این میزان مراجعه و خدمات نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان از افزایش ۴۰ درصدی مراجعه شهروندان به مراکز انتظامی در شهرستان مشهد مقدس است، افزود: اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه برای پلیس است.

این مقام انتظامی در رابطه با تماس فوریت‌های ۱۱۰ گفت: در مدت ۸ ماهه سال جاری بیش از ۶۶۰ هزار تماس تلفنی عملیاتی واصل شده که خدمات انتظامی در محل به امدادخواه ارائه شده است.

نگهبان از مردم به عنوان سرمایه اجتماعی برای پلیس یاد کرد و گفت: این حجم از مراجعه به مراکز انتظامی نشان از اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی است که موجب افزایش انگیزه خدمت مضاعف و جهادی به شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها