در حاشیه همایش سراسری فرماندهان پلیس فتا کشور مطرح شد؛

رئیس پلیس فتا فراجا: لزوم افزایش سطح دانش سایبری مردم/ لینک‌ها و برنامه‌ها باید بر اساس نیاز دریافت شود

سردار مجیدبا بیان اینکه باید لینک‌ها و برنامه‌ها بر اساس نیاز دانلود شود، گفت: با توجه به تهدیدات مجازی و وجود بدافزار‌ها کاربران باید نیاز‌های خود را از بازار‌های مرجع و مورد اعتماد دریافت کنند.
کد خبر: ۶۳۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ - 10December 2023

رئیس پلیس فتا فراجا: لزوم افزایش سطح دانش سایبری مردم/ لینک‌ها و برنامه‌ها باید بر اساس نیاز دریافت شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه همایش سراسری فرماندهان پلیس فتا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه لینک‌ها و اپلیکیشن‌ها باید بر اساس نیاز دانلود شود، اظهار داشت: با توجه به تهدیدات مجازی و وجود بدافزارها کاربران باید نیازهای خود را از بازارهای مرجع و مورد اعتماد دریافت کنند.

سردار مجید با بیان اینکه وجود فایل‌های مخرب و بدافزارها در تمام دنیا شایع است، گفت: کشورهایی در حوزه مقابله با بدافزارها موفق خواهند بود که در حوزه سواد رسانه‌ای و ارتقا سطح دانش مردم موفق عمل کنند.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی سامانه فارز بیش از ۶۰ درصد از بدافزارها و ویروس‌ها شناسایی و مقابله کرد، گفت: نصب آنتی ویروس مورد اطمینان و به روز رسانی آن می‌تواند تا ۷۰ درصد از هک تلفن همراه کمک کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار