در همایش روسای پلیس فتا استان‌ها و حوزه‌های مرکزی؛

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: نقش پلیس فتا در امنیت و آرامش مردم بی‌بدیل است/ پیش بینی و پیشگیری از جرایم باید در اولویت قرار گیرند

سردار رضایی گفت: پلیس فتا یکی از مجموعه‌هایی است که خدمات دو چندانی را به مردم ارائه می‌دهد و به واسطه انجام این وظایف محوله می‌توان گفت که نقش پلیس فتا در امنیت و آرامش مردم بی‌بدیل است
کد خبر: ۶۳۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ - 10December 2023

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: نقش پلیس فتا در امنیت و آرامش مردم بی‌بدیل است/  پیش بینی و پیشگیری از جرایم باید در اولویت قرار گیرندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در همایش روسای پلیس فتا استان‌ها و حوزه‌های مرکزی اظهار داشت: شما برادران مجاهد در سنگر پلیس فتا با دانش بالا و قدرت تجزیه و تحلیل درست از شرایط به خوبی توانسته اید در امورات مربوط به خود علاوه بر فضای حقیقی بر فضای مجازی نیز کنترل و تسلط داشته باشید؛ بحمدالله تاکنون نیز اقدامات خوبی در کنترل و رصد فضای مجازی صورت گرفته، اما نیازمند اقدامات جدی‌تر و مستمر هستید.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف ذاتی مجموعه عظیم انتظامی کشور حفاظت و پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: این لباس مقدسی که بر تن داریم وظایف ما را سنگین‌تر کرده و فرماندهی انتظامی کشور به عنوان یک سازمان مردم محور و مقدس نقش پررنگی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: پاسداری از ارزش‌ها و دستاورد‌های والای انقلاب اسلامی یک توفیق الهی است که نصیب ما شده و ما نیز بایستی این توفیق را ارج نهیم.

این مقام ارشد انتظامی به جایگاه پلیس فتا در کشور اشاره کرد و گفت: پلیس فتا یکی از مجموعه‌هایی است که خدمات دو چندانی را به مردم ارائه می‌دهد و به واسطه انجام این وظایف محوله می‌توان گفت که نقش پلیس فتا در امنیت و آرامش مردم بی‌بدیل است و بر اساس گزارش‌هایی که در این همایش ارائه شد می‌توان گفت که در موضوعات مختلف رشد داشته اید.

وی در ادامه تاکید کرد: آنچه که دارای اهمیت است این است که بتوانید قدرت پیش بینی و اشراف اطلاعاتی خود را بالا ببرید و هرگز در این مهم دچار روزمرگی نشوید بعد از بالابردن قدرت پیش بینی، پیشگیری از اهمیت دوچندانی برخوردار است در واقع در حوزه مقابله لحظه‌ای به حریف برای پیشبرد اهدافش اجازه ندهید و آن را منهدم کنید.

توسعه همتاپروری در سازمان، گسترش روابط دیپلماسی در راستای ارتقاء تعاملات و تبادل تجربیات جدید، ارتباط با مراکز آموزشی درون و برون سازمانی، بهره بردن از ظرفیت نخبگان در چارچوب فرهنگ سازمانی، آگاه سازی خانواده‌ها از تهدیدات فضای مجازی و ... از دیگر مواردی بود که جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها