دبیر رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج بوشهر خبر داد؛

حضور ۱۶۰ نفر در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بوشهر

«احمدی» گفت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان بوشهر در عسلویه آغاز شده که بیش از ۱۶۰ نفر از هنرمندان بوشهری در این رویداد بزرگ شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۶۳۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 10December 2023

حضور ۱۶۰ نفر در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بوشهربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عباس احمدی» دبیر رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان بوشهر امروز در آیین آغاز پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان بوشهر در عسلویه اظهار داشت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان بوشهر از ۱۹ تا ۲۱ آذر به مدت سه روز در مجتمع شیرینوی عسلویه آغاز شده که بیش از ۱۶۰ نفر از هنرمندان بوشهری در این رویداد بزرگ شرکت کرده اند.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و استعدادیابی ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان در راستای کمک به شکوفایی و پیشرفت آن‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در بخش‌های مختلف دیجیتال است ادامه داد: حضور مربیان خبره در رویداد و انجام مشاوره و تقویت تولیدات شرکت کننگان، نقطه عطفی است که موجب پرورش افراد شرکت کننده می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه این رویداد در دو بخش استانی و ملی برگزار می‌شود، عنوان کرد: این مسابقه در بخش‌های پویانمایی، بازی سازی و نرم‌افزار موبایلی به صورت استانی و ملی است و در بخش کلیپ و پوستر، تنها مرحله استانی دارد.

دبیر رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان بوشهر اضافه کرد: امسال، پنجمین سال برگزاری این رویداد است که هر ساله ما در بخش‌های مختلف دارای سه گروه نماینده در بخش ملی بودیم، اما سال گذشته به دلیل تراکم شرکت کنندگان در مرحله استانی، ظرفیت پذیرش مرحله ملی از استان بوشهر به چهار تیم افزایش یافت.

وی با بیان اینکه محور‌های پنجمین رویداد تولید محتوا، امید آفرینی و جهاد تبیین با رویکرد پیشرفت‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و ظرفیت‌های اقتصادی استان است متذکر شد: در سال‌های اخیر ما پس از شناسایی هنرمندان از طریق این رویداد، کارگاه‌های آموزشی مختلفی را در رشته‌های دیجیتال در تمام شهرستان‌ها برگزار کردیم و از این طریق هر ساله، ضمن حضور شرکت کنندگان تازه‌نفس، سطح کیفی تولیدات نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار