جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام استان قزوین برگزار شد

با حضور مسئولین و مدیران قزوین، جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام استان در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶ - 10December 2023

جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام استان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام استان قزوین ظهر امروز (یکشنبه) با حضور «عباس کاظمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و دیگر مدیران و مسئولین استان در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه بر اهمیت موضوع و هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم استقبال از پیکر مطهر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان تاکید شد. 

در این جلسه، مسیر تشییع شهدای گمنام در استان به مرکزیت قزوین، از میدان آزادی (سبزه میدان) تا ساختمان استانداری قزوین به تصویب رسید.

مقرر شد کلیه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در مراسم تشییع شهدای گمنام حضوری پررنگ داشته باشند و از همه ظرفیت‌های خود در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی در این برنامه استفاده کنند.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها توسط هیئات مردمی و اتاق اصناف یکی دیگر از مصوبات این جلسه بود. مقرر شد؛ جهت باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم تشییع شهدای گمنام، مسیر حرکت تمامی هیئات عزاداری فاطمی و تمامی دسته جات سینه زنی مناسبتی سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) همسو با مسیر حرکت مراسم تشییع هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قزوین باشد.

همچنین مقرر شد؛ شهرداری قزوین تبلیغات گسترده شهری بصورت بیلبورد و فیکسچر در جهت اطلاع رسانی زمان و مکان تشییع شهدای گمنام در سطح شهر را انجام دهد و همچنین مقرر شد شهرداری قزوین نسبت به تامین سیستم صوتی مطلوب در این مراسم اقدامات لازم را صورت دهد.

استفاده از ظرفیت مردمی و شهروندان در تهیه و پخش نذورات و ایستگاه‌های استقبال از دیگر مصوبات این جلسه بود که بر آن تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها