معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان:

«توکل» و «اخلاص» دو ویژگی مکتب شهداست

«جلایی» توکل و اخلاص را دو ویژگی مکتب شهدا دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی با توکل و اخلاص خود شهدا را به جامعه ما معرفی کرد.
کد خبر: ۶۳۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶ - 10December 2023

«توکل» و «اخلاص» دو ویژگی مکتب شهداست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، به گزارش از رشت، «محمد جلایی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در استان گیلان، اظهار داشت: بدون شک شهدا مظهر قدرت جمهوری اسلامی و ملت عزیز ایران هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه مراسم تشییع شهدا علاوه بر قدرت آفرینی، موجب هم افزایی و وحدت و همدلی آحاد ملت می‌شود، تصریح کرد: میزبانی از شهدا بر فضای معنوی جامعه می‌افزاید.

وی با اشاره به پیوند ناگسستنی شهدا با بقای نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی به حضور با عظمت مردم در مراسم تشییع شهدا اعتراف می‌کنند و تلاش دارند این حضور مردمی را جدا از انقلاب نشان دهند.

جلایی، با بیان اینکه شهدا در راه اسلام و ماندگاری انقلاب و دفاع از ملت جانفشانی کردند، افزود: نقش رسانه‌ها در تبیین پیام شهدا بسیار مهم است و لذا باید از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی شهدا و راه شهدا و پیام شهدا برای جامعه اسلامی استفاده کنیم.

وی ادامه دادن شهدا را موجب دلگرمی دوستان و عامل ناامیدی دشمنان دانست و افزود: همواره مراسم تشییع شهدا عظمت و وحدت را در جامعه اسلامی ما رقم زده است و لذا باید از خود شهدا برای برگزاری مراسم تشییع مدد بگیریم.

معاون استاندار گیلان توکل و اخلاص را دو ویژگی مکتب شهدا دانست و متذکر شد: حاج قاسم سلیمانی نیز با توکل و اخلاص خود شهدا را به جامعه ما معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها