در آیین بهره‌برداری نهایی از تقاطع چهارسطحی آزادگان:

سردار عابد: رویکرد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) بسیجی است/ خدمت به مردم افتخاری برای مسئولین به شمار می‌رود

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این قرارگاه بازوی توانمند برای همه دولت‌هاست. امروز افتخار می‌کنیم با این نگاه مردمی و بسیجی در خدمت دولت سیزدهم در حال انجام کار هستیم و در این مسیر کمتر حرف زده شده و بیشتر عمل می‌شود.
کد خبر: ۶۳۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ - 11December 2023

سردار عابد: رویکرد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) مردمی و بسیجی است/ خدمت به مردم افتخاری برای مسئولین به شمار می‌رودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «عبدالرضا عابد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در مراسم بهره‌برداری نهایی از تقاطع چهارسطحی آزادگان و ۶۰ پروژه عمرانی، ورزشی و زودبازده منطقه ۱۲ که روز گذشته در سالن اجتماعات نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه، پروژه ارزشمند و بی‌بدیلی است که امروز افتتاح و به مردم شهیدپرور این استان تقدیم می‌شود.

وی افزود: خدمت به مردم جزو وظایف مسئولان است و این وظیفه را با افتخار و بدون منت انجام می‌دهند. امروز افتتاح این پروژه در ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) برای زائرانی که تشریف می‌آورند و تردد می‌کنند، افتخار دیگری است. به مسئولان خسته نباشید می‌گویم و باید خدا را شاکر باشیم که توفیق داد و بر سر ما منت گذاشت که به مردم خدمتگزاری کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هیچ‌گاه برای این کشور و انقلاب پیشرفت، آبادانی، رفاه و آسایش را نمی‌خواستند و به دنبال آن بودند که این اتفاقات برای خوشایند و خوشحالی مردم رقم نخورد و ایران همیشه محتاج و نیازمند به آن‌ها باشد و با تشخیص آن‌ها پروژه‌ای عملیاتی و یا پروژه‌ای اجرا نشود.

سردار عابد گفت: در زمان شروع کار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، افراد زیادی اعتراض، کارشکنی و حتی توهین کردند که «شما نظامی هستید چرا این کار‌هایی که مربوط به شما نیست را انجام می‌دهید؟ این کشور را عقب می‌اندازد.» اما امروز این مجموعه در سه دهه توانست در مقابل رقبای خارجی بایستد. در بسیاری از مقاطع دشمنان جمهوری اسلامی بیان می‌کردند ما نه تنها در پروژه‌های عمرانی بلکه در پروژه‌های تخصصی مانند انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی قادر به فعالیت نیستیم، اما امروز یکی از دستاورد‌های این قرارگاه، پالایشگاه ستاره خلیج فارس است.

وی تصریح کرد: در زمان ساخت این پالایشگاه که تحریم‌ها اعمال شد شرکت‌های خارجی که شرایط را ضد منافع خود دیدند کار را متوقف کردند و از این کشور رفتند. فکر می‌کردند این کار ادامه پیدا نمی‌کند، اما فرزندان این مرز و بوم توانستند این پروژه را به بهره‌برداری برسانند و امروز مورد استفاده قرار گیرد. در کنار آن در حال ایجاد یک پالایشگاه دیگر نیز هستیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این قرارگاه بازوی توانمند برای همه دولت‌هاست. امروز افتخار می‌کنیم با این نگاه مردمی و بسیجی در خدمت دولت سیزدهم در حال انجام کار هستیم و در این مسیر کمتر حرف زده شده و بیشتر عمل می‌شود.

سردار عابد تصریح کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در ۱۳ استان و ۱۷ شهر ۲۵۰ تقاطع به طول بیش از ۸۰ کیلومتر ساخته است. این تقاطع یکی از افتخارات استان بوده که به همت مسئولان امروز به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار