بازدید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی بازدید کردند.
کد خبر: ۶۳۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ - 11December 2023

بازدید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمداحسان خرامید» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «علیرضا بای» سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، «علی پژوهش» مدیر روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، «حامد اسماعیلی» مدیر روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، «محمد غزنوی» مدیر روابط عمومی پژوهشگاه فضایی عصر گذشته (یکشنبه) به همراه جمعی از کارکنان سازمان‌های مربوطه از سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی (ره) بازدید کردند.

هیات مذکور، پس از حضور در یادمان شهدای گمنام موزه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی بازدید کردند و در جریان اقدامات و مجاهدت‌های جبهه مقاومت و نیز خباثت‌های گروه منحوس داعش در عراق و سوریه قرار گرفتند.

خرامید در انتهای این بازدید با اشاره به خط روایی زیبای سراسرنمای مقاومت گفت: معمولا بازدیدکنندگان از موزه‌ها در معرض پیام مستقیم قرار دارند، با این وجود نماد‌ها و الگو‌های بکار رفته در این مجموعه ضمن قرار دادن مخاطب در فضای واقعی شبیه سازی شده پیام خود را به طور غیرمستقیم و اثرگذار به بیننده القا می‌کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: علاوه بر زحمت‌های قابل تقدیر شهید بزرگوار سپهبد قاسم سلیمنی در انتقال ادوات و فکت‌های جبهه مقاومت به این مجموعه، این گونه روایت مستدل و علمی که مختص به موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است جای هرگونه شبهه و تردید را در مورد جنایات استکبار و واقعیت‌های موجود از بین می‌برد.

خرامید در ادامه گفت: مجموعه وزارت ارتباطات علاوه بر کمک‌هایی که در حوزه زیرساختی می‌تواند به موزه دفاع مقدس انجام دهد، در حوزه ابزار‌های رسانه‌ای و سکو‌های مجازی و همچنین در حوزه پست با استفاده از فناوری QR Code نیز می‌تواند به معرفی این موزه کمک کند.

وی افزود: ظرفیت همکاری میان موزه ارتباطات و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای انجام اقدامات مشترک وجود دارد و ان شالله امیدواریم این همکاری مشترک شکل گیرد.

خرامید در پایان از برگزاری کنگره شهدای فاوا در تابستان سال آینده خبر داد.

موزه و سراسرنمای مقاومت که بخشی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌باشد، بر پایه سناریو روایت مقاومت در برابر نظام سلطه بر مبنای اندیشه‌های انقلاب اسلامی شکل گرفته است. این مجموعه در امتداد و بر مبنای انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس، جریان‌های مقاومت در سراسرعالم را روایت می‌کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار