مشاور امنیت ملی دولت آمریکا به تل‌آویو می‌رود

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که برای نخستین بار پس از آغاز جنگ غزه، مشاور امنیت ملی دولت آمریکا اخر این هفته به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند.
کد خبر: ۶۳۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ - 11December 2023

مشاور امنیت ملی دولت آمریکا به تل‌آویو می‌رودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از راشاتودی، رسانه‌های اسراییلی اعلام کرد که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا برای نخستین بار پس از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی به تل‌آویو سفر خواهد کرد.

مشاور امنیت ملی آمریکا قرار است آخر این هفته (پنج‌شنبه یا جمعه) به سرزمین‌های اشغالی سفر کند و درباره موضوعات مختلف از جمله «افزایش کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه» با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی گفت‌وگوو خواهد کرد.

در حالی گفته می‌شود که مشاور امنیت ملی آمریکا درباره «افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه» با مقامات صهیونیستی گفتگو خواهد کرد که دولت آمریکا اخیراً و بار دیگر قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف جنگ و برقراری آتش‌بس در نوار غزه را وتو کرد.

روز جمعه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی قطعنامه پیشنهادی امارات به‌منظور برقراری آتش‌بس در نوار غزه تشکیل جلسه داد، اما با وتوی آمریکا، این اقدام ناکام ماند. بر پایه این گزارش، موضوع آتش بس غزه در شورای امنیت سازمان ملل برای بار دیگر مورد بحث قرار گرفت و در نهایت قطعنامه شورای امنیت در حالی که با ۱۳ رأی موافق و یک رأی ممتنع انگلیس روبه‌رو شده بود، از سوی آمریکا وتو شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار