فرمانده کل انتظامی کشور:

جانبازان آیینه تمام‌نمای ازخودگذشتگی هستند

سردار رادان گفت: جانبازی از بالاترین درجات ایثار است و جانبازان آیینه تمام‌نمای فداکاری و ازخودگذشتگی هستند.
کد خبر: ۶۳۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ - 11December 2023

جانبازان، آيينه تمام نماي از خودگذشتگي هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در ارومیه با جانباز دوران دفاع مقدس «سید مسعود مهربانی» که در سال ۱۳۶۱ در اثر برخورد با مین به درجه جانبازی نائل آمده، دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار رادان در این دیدار اظهار داشت: جانبازی از بالاترین درجات ایثار است و جانبازان آیینه تمام نمای فداکاری و از خود گذشتگی هستند.

وی با اشاره به اینکه الگوی جانبازان حضرت اباالفضل العباس (ع) است، گفت: زندگانی حضرت اباالفضل (ع) دائرة المعارفی است که چگونه زیستن و آگاهانه رفتن را می‌آموزد و ما را در مسیر درست قرار می‌دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: جانبازان، قهرمانان نام آور تاریخ انقلاب اسلامی هستند که با از خودگذشتگی و نثار بخشی از جان خود در دفاع از آرمان‌های والای اسلامی و دفاع از ولایت فقیه کوشا هستند.

وی ادامه داد: وظیفه تک تک ما است تا قدردان جانبازان و ایثارگران عزیزان باشیم چراکه تمامیت ارضی کشور و استقلال و آزادی با رشادت و از جان گذشتگی این بزرگ مردان به دست آمده است.

این مقام ارشد انتظامی به ایثار خانواده جانبازان اشاره و خاطرنشان کرد: فداکاری خانواده‌های جانبازان که درد و رنج جانبازی را تحمل می‌کنند از اجر بالایی برخوردار است و کمتر از مقام جانبازی نیست.

در پایان این دیدار سردار رادان ضمن بررسی مسائل و مشکلات، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از صبر و استقامت این جانباز والامقام تجلیل کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها