مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

نوجوانان هدف برنامه‌های دشمن هستند

ابراهیمی با اشاره به توطئه‌های استکبار در چهار دهه گذشته، گفت: نوجوانان هدف برنامه‌های دشمن هستند.
کد خبر: ۶۳۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ - 11December 2023

نوجوانان هدف برنامه‌های دشمن هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا ابراهیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: مهم‌ترین عنصری که در آموزش و پرورش وجود دارد، دانش‌آموز است و همه گرد هم آمده‌ایم تا رشد تربیتی و آموزشی او را شکل دهیم و استعداد او را بارور کنیم.

وی با بیان اینکه تربیت مقدمه‌ای برای تکامل است، افزود: نوجوان و جوان گروه هدف دشمنان است و آن‌ها تلاش بسیاری دارند تا او را تسخیر کند و در مسیر اهداف خود قرار دهد.

ابراهیمی ادامه داد: بارزترین و مهم‌ترین هدف حوزه تربیتی در سال جاری برگزاری نماز جماعت است و در اجلاس مدیران آموزش و پرورش که با محوریت نماز جماعت مدارس برگزار شد تأکیدات لازم در این زمینه صورت گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش در خصوص اقامه نماز در مدارس اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های عملیاتی صورت گرفته تا مسئولین آموزش و پرورش از سطوح صف تا ستاد استان نظیر معاونین مدیرکل و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان در نماز جماعت مدارس حاضر شوند و در کنار دانش‌آموزان نماز جماعت را اقامه کنند.

وی خاطرنشان کرد: اجلاس سالانه استانی نماز را در پیش داریم که آموزش و پرورش میزبانی آن را عهده‌دار شده است و در این‌خصوص برنامه‌ریزی لازم صورت خواهد گرفت تا این برنامه به بهترین نحو برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار