شهرستان سمنان میزبان ۵ شهید گمنام شد

آئین استقبال از پنج شهید گمنام در سمنان با حضور مردم شهیدپرور سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ - 11December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، مردم  سمنان  عصر امروز (دوشنبه) در ورودی شهر سمنان پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس را بر دستان گرفتند و تا آرامگاه شهدای گمنام کوشک با عطر حضور پنج شهید مهمان پیش رفتند.

پس از برگزاری آیینی در جوار شهدای گمنامِ آرمیده در بوستان سیمرغ سمنان، در قالب استقبال خودرویی، شهدا به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان منتقل شدند و در آنجا نیز با برگزاری مراسمی، شهروندان از برکت حضور شهدای گمنام بهره‌مند شدند.

این شهدای سرافراز در عملیات‌های والفجر یک و مقدماتی منطقه فکه (۲۶،۱۹ و ۲۷ ساله)، خیبر در منطقه جزیره مجنون (۲۲ ساله) و کربلای پنج منطقه شلمچه (۲۱ ساله) به فیض شهادت نائل آمدند.

آیین استقبال از پنج شهید گمنام از یادگاران دوران هشت سال جنگ تحمیلی در استان سمنان صبح شانزدهم آذر در شاهرود، صبح روز ۱۷ آذرماه در میامی، صبح روز هجدهم آذرماه در دامغان و عصر همان روز در مهدیشهر، صبح روز نوزدهم در گرمسار و عصر در آرادان و صبح روز بیستم آذرماه در سرخه برگزار شد.

محفل‌های انس و وداع معنوی با شهدای گمنام دوران دفاع مقدس از بیست و یکم تا بیست و پنجم آذر در نقاط مختلف استان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

آیین تشییع شهدا روز بیست و ششم آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در شهرستان‌های استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار