شهادت یک مقام محلی در جنوب لبنان در حمله رژیم صهیونیستی

منابع لبنانی گزارش دادند که یک مقام محلی در جریان حمله توپخانه‌ای صهیونیست‌ها به منزل وی در منطقه الطیبه به شهادت رسیده است.
کد خبر: ۶۳۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ - 11December 2023

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خبرگزاری رسمی لبنان خبر داد که «حسین منصور» مسئول محلی منطقه «الطیبه» در جنوب لبنان [که در لبنان مُختار نامیده می‌شود] در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه «بیدر الفقعانی» به شهادت رسیده است.

منابع لبنانی گزارش دادند که حسین منصور در جریان حمله توپخانه‌ای صهیونیست‌ها به منزل خود در الطیبه به شهادت رسیده است.

شهادت یک مقام محلی در جنوب لبنان در حمله رژیم صهیونیستی

پیش از این نیز، صهیونیست‌ها چندین نفر از غیرنظامیان لبنان را با حملات توپخانه‌ای و پهپادی خود در جنوب لبنان به شهادت رسانده‌اند.

حسن فضل‌الله عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت (وابسته به حزب‌الله) روز گذشته تأکید کرد که حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مصداق تنش‌زایی جدید است.

فضل‌الله با بیان اینکه حملات صهیونیست‌ها مانع از آن نخواهد شد که حزب‌الله از دفاع لبنان و کمک به غزه دست بردارد، گفت: مقاومت با حملات منحصربه‌فرد جدید چه در سطح سلاح چه در سطح اهداف، به این تشدید تنش دشمن پاسخ خواهد داد.

جنبش حزب‌الله لبنان امروز نیز حملات خود به مواضع نظامیان صهیونیست را ادامه داد. حزب‌الله یک روز پس از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی، حملات خود را به شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار