حمله به پایگاه نظامی عین‌الاسد در غرب عراق

منابع خبری از هدف قرارگرفتن نظامیان آمریکایی در پایگاه عین‌الاسد واقع در غرب عراق خبر می‌دهند.
کد خبر: ۶۳۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲ - 11December 2023

حمله به پایگاه نظامی عین‌الاسد در غرب عراقبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، منابع خبری اعلام کردند که نظامیان آمریکایی در پایگاه عین‌الاسد واقع در غرب عراق هدف حمله مقاومت قرار گرفته اند.

از سوی دیگر، مقاومت اسلامی عراق مسوولیت حمله به یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در سوریه را به عهده گرفت.

بر این اساس، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که پایگاه آمریکا در الشدادی واقع در جنوب حسکه در سوریه را با موشک هدف قرار داده است.

پیش‌تر منابع خبری از حمله‌های جدید به پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه و شنیده شدن صدای چندین انفجار خبر دادند. این منابع به المیادین اعلام کردند که چند موشک به پایگاه آمریکا در الشدادی در جنوب حسکه در شمال شرق سوریه شلیک شده است. یکی از موشک‌ها به مقر شبه نظامیان قسد وابسته به واشنگتن در پایگاه الشدادی آمریکا اصابت کرده است.

همزمان خبرنگار المیادین از شنیده‌شدن صدای انفجار‌هایی در اطراف پایگاه نظامی آمریکا در روستای الخضرا نزدیک به میدان نفتی العمر در حومه شرقی دیرالزور خبر داده بود.

با آغاز حمله‌های رژیم صهیونیستی و حمایت همه‌جانبه آمریکا از آن پس از ۷ اکتبر، پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله‌های متعدد پهپادی، راکتی و موشکی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار