شهر مبارکه عصر امروز میزبان ۶ شهید گمنام دفاع مقدس بود

کاروان پیکرهای ۶ تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شهر مبارکه تشییع شدند.
کد خبر: ۶۳۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ - 11December 2023

شهر مبارکه عصر امروز میزبان ۶ شهید کاروان اهالی بهشت بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، کاروان پیکرهای ۶ تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شهر مبارکه تشییع شدند.

این مراسم از ساعت ۱۴ در شهر مبارکه آغاز شد ‌و اقشار مردم برای میزبانی از این کاروان در مسیر منتهی به میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجمع کرده بودند.

کاروان شهدا پس از ورود در میان خیل عظیم عزاداران فاطمی و گریه‌های مردان و زنان، کودکان، جوانان و پیشکسوتان دفاع و شهادت به سمت خیابان ولی عصر (عج) تشییع شد.

برخی از شرکت کنندگان با دردست داشتن تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، پرچم فلسطین، این شهدا را بدرقه کردند.

حضور زنان در حالی که فرزندان خردسالشان را در آغوش داشتند و جوانان که سعی داشتند خود را به پیکرهای این شهدا برسانند صحنه‌های جالبی را در این آئین باشکوه و روحانی رقم زد و نشان داد که مردم ایران اسلامی در همه حال، قدردان شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس هستند.

اهالی مبارکه در این مراسم شعارهای «خونی که در رگ ما است، هدیه به رهبر مااست»، «این گل پرپر از کجا آمده، از سفر کرب‌وبلا آمده»، «شهیدان زنده‌اند الله اکبر، ره حق رفته اند الله اکبر» سردادند.

همچنین امشب مراسم وداع با این شهدای گمنام با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در مجتمع فرهنگی الزهرا (س) مبارکه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار