اعلام جزئیات مراسم استقبال از شهدای گمنام در لارستان

سرهنگ «افسری» از میزبانی لارستان از شهدای گمنام خبر داد و گفت: از چهارشنبه ۲۲ تا یکشنبه ۲۶ آذر و همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان لارستان میزبان یک شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۶۳۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ - 11December 2023
اعلام جزئیات مراسم استقبال از شهدای گمنام در لارستانبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «عیسی افسری»، فرمانده سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه لارستان در ایام فاطمیه، معطر به عطر خوش شهید گمنام خواهد شد، اظهار داشت: اقتدار، سربلندی، امنیت و عزت این نظام و انقلاب، مرهون خون شهدا است لذا از همه مردم ولایت مدار و شهید پرور لارستان در اقصی نقاط این خطه پهناور برای شرکت در مراسمات استقبال، تشییع و تدفین این آلاله گمنام دعوت می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌های لازم برای حضور شهید گمنام در سراسر لارستان انجام شده است گفت: چهارشنبه مورخ ۲۲ آذرماه، آیین استقبال از پیکر شهید گمنام و مراسم «شبی با شهدا»، از بعد از ظهر تا شب در بخش «بنارویه» برگزار خواهد شد.
 
فرمانده سپاه ناحیه لارستان افزود: صبح روز پنج شنبه مورخ ۲۳ آذرماه مراسمی با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در گلزار مطهر شهدای لار برگزار خواهد شد و سپس پیکر این شهید خوشنام در روستاهای «علی آباد»، «کهنه»، «بیخویه»، «دولت آباد»، «زیارت»، «حسین آباد،» «رمیجان»، «مهرآباد»، «درز»، «سایبان»، «چاه نهر»، «شاه غیب»، مورد استقبال اهالی این مناطق قرار خواهد گرفت.
 
وی ادامه داد: صبح روز جمعه مورخ ۲۴ آذرماه، مردم بیرم و روستاهای این بخش، رایحه خوش این شهید گمنام را استشمام خواهند کرد و سپس پیکر مطهر این شهید، از بعد از ظهر تا شب، مهمان روستاهای «بریز»، «دهکویه»، «کورده»، «براک» و «لطیفی» خواهد بود.
 
سرهنگ «افسری» اظهار داشت: صبح روز شنبه مورخ ۲۵ آذرماه، آیین استقبال و تبرک جویی از شهید گمنام در مدارس لار و دانشکده علوم پزشکی برگزار می‌شود و فضاهای آموزشی و درمانی شهر، آکنده از عطر الهی شهید خواهند شد و سپس پیکر مطهر شهید گمنام برای حضور در مراسم مرکز استان به شیراز منتقل می‌شود.
 
وی اضافه کرد: روز یکشنبه مورخ ۲۶ آذرماه و در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، پیکر مطهر شهید گمنام پس از ورود به شهر لار، از ساعت ۱۵ بعدازظهر از حسینیه «اعظم» بر دستان مردم شهید پرور لار تشییع و در حوزه علمیه حضرت «علی بن ابیطالب(ع)» شهر لار که آرامگاه ابدی این شهید زهرایی است، تدفین خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار