معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

برگزاری پویش رقابتی «کاغذ سرخ» در استان مازندران

«ایرانمهر» از برگزاری پویش رقابتی «کاغذ سرخ» در دو بخش حرفه‌ای و دانش آموزی در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ - 11December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «روح‌الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری پویش رقابتی «کاغذ سرخ» در رشته‌های نقاشی، طراحی پوستر و عکس در استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: این پویش در دو بخش حرفه‌ای و دانش آموزی برگزار خواهد شد.

وی موضوعات این پویش را دفاع مقدس، تشییع شهدای گمنام، سردار حاج قاسم سلیمانی، والدین شهدا، کودکان غزه، راهپیمایی ۲۲بهمن و جبهه مقاومت اعلام کرد.

به گفته ایرانمهر، جوایز بخش حرفه‌ای در هر رشته به نفر اول ۳ میلیون تومان همراه با لوح سپاس و تندیس جشنواره، نفر دوم ۲ میلیون تومان همراه با لوح سپاس و نفر سوم یک میلیون تومان همراه با لوح سپاس اهدا خواهد شد.

وی همچنین جوایز بخش دانش آموزی در هر رشته را نفر اول ۲ میلیون تومان همراه با لوح سپاس و تندیس جشنواره، نفر دوم یک میلیون تومان همراه با لوح سپاس و نفر سوم۵۰۰ هزار تومان همراه با لوح سپاس اعلام کرد.

این مسئول بیان کرد: علاقمندان جهت شرکت در مسابقه از طریق پیوند https://survey.porsline.ir/s/MC۸n۹kPp و یا مراجعه به کانال پویش در پیام رسان‌های ایتا و بله به آدرس https://eitaa.com/poyeshreghabati مراجعه کنند.

ایرانمهر مهلت ارسال آثار را تا پایان بهمن ۱۴۰۲ و اختتامیه را ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا اعلام کرد.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پایان خاطرنشان کرد: این پویش با همکاری استانداری، سپاه کربلا، حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری ساری، اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

برگزاری پویش رقابتی «کاغذ سرخ» در استان مازندران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها