فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) خبر داد؛

فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان کازرون

سرهنگ دوم «عارف»، از فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان کازرون خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی «علویون» و شهید «رضوی» در روستای محروم «تله شوره» از بخش جره و بالاده شهرستان کازرون، به فعالیت عمرانی پرداختند.
کد خبر: ۶۳۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹ - 12December 2023
فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محرم شهرستان کازرونبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ دوم پاسدار «هادی عارف»، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) از سپاه ناحیه کازرون، اظهار داشت: برنامه گروه‌های جهادی به همت بسیجیان جهادگر در قالب گروه‌های جهادی با همکاری بسیج سازندگی ناحیه در مناطق مورد هدف، برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در این برنامه عمرانی در روستای محروم «تله شوره» از بخش جره و بالاده شهرستان کازرون، گروه‌های جهادی در برنامه‌های عمرانی به محوطه سازی و احداث پله برای مدرسه عشایری فرزندان ایران پرداختند و همچنین در برنامه‌های فرهنگی کلاس‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی، آموزش احکام و قرآن برای کودکان و نوجوانان در روستای «تله شوره» همراه بودند.
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) با بیان اینکه برنامه‌های جهادی در مناطق محروم یک نردبان تا بهشت برای مومنان است گفت: این اردوی جهادی به همت ١۵ نفر در موضوعات عمران و فرهنگی به مدت ٢ روز، در روستای کم برخوردار «تله شوره» با همکاری خیرین و بسیج سازندگی ناحیه کازرون فعالیت کردند و انشاءلله این فعالیت‌ها در مناطق محروم ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار