شهید «محسن خسروی»:

رمز پیروزی در حمایت از امام و یاور امام است

شهید «محسن خسروی» در بخشی از وصیت نامه خود می‌نویسد: بدانید رمز پیروزی در حمایت از امام خمینی است.
کد خبر: ۶۳۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۵ - 17December 2023
رمز پیروزی در حمایت از امام و یاور امام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «محسن خسروی» یکم فرودین ۱۳۴۱ در کازرون متولد شد. با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه رفت و سرانجام در ۲۸ بهمن سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ در فاو با سمت فرماندهی گردان کمیل به شهادت رسید.
 
بخشی از وصیت‌نامه شهی خسروی:
 
این وصیت نامه را زمانی شروع به نوشتن کرده‌ام که چند روزی شاید بیشتر به عملیات نمانده است.  این بار می‌روم تا شاید در این بیابان خشک و بی‌آب و علف صدایی از دوست بشنوم این بار باید آنقدر بگردم تا شاید به محل دوست برسم. دیگر تاب و تحمل طغیان‌گری نفس را ندارم.‌ ای نفس ملعون مرگت باد که عمری است مرا سرگردان و پریشان ساخته ای.
 
یاور امام خمینی باشید‌ و بدانید که تنها سعادت و عزت در حمایت کردن از امام امت است و این پیام جمیع شهدا است. جنگ نابرابر و تحمیلی عراق را علیه ایران فراموش نکنید که عزت و شرف ما در گرو همین جنگ است.
 
و از شما برادران عزیزم حلالیت می‌طلبم و از اینکه حق برادری را نسبت به شما ادا نکردم حلالیت می‌طلبم شرمنده ام فقط این را بدانید که فریب دنیا را نخورید و شما خواهرانم و اقوام و خویشانم از دور و نزدیک بدانید و به همه بگویید که رمز پیروزی در حمایت از امام و یاور امام است عفت و پاکدامنی و رعایت حجابتان والاترین و پر ارزشترین دستگیره اخرویتان می‌باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار