پایتخت دفاع مقدس به گل وجود 8 شهید گمنام معطر شد

مراسم استقبال از پیکر پاک هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم همیشه در صحنه اهواز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان در فرودگاه شهید «حاج قاسم سلیمانی» اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ - 12December 2023

پایتخت دفاع مقدس به گل وجود 8 شهید گمنام معطر شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم استقبال از پیکر پاک هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان، مردم همیشه در صحنه اهواز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان در فرودگاه شهید «حاج قاسم سلیمانی» اهواز برگزار شد.

پیکرهای مطهر این شهیدان از فرودگاه بین‌المللی اهواز تا معراج شهدای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تشییع شدند.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: از مجموعه شهدای گمنام که امروز سرزمین حماسه و ایثار را منور کردند، پیکر مطهر یک شهید 19 ساله که در عملیات والفجر یک به شهادت رسید و در منطقه فکه تفحص شد در پالایشگاه بیدبلند آرام خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین شرکت پتروشیمی امیرکبیر ماهشهر میزبان یک شهید گمنام 18 ساله خواهد بود که در کربلای 4 به شهادت رسید و در منطقه ام الرصاص تفحص شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: یکی از شهدا که 18 سال سن دارد و در عملیات خیبر به شهادت رسیده و در جزیره مجنون تفحص شده نیز شرکت فولاد اکسین را به عطر وجود خود معطر خواهد کرد و یکی دیگر از نقاطی که در اهواز میزبان شهید گمنام خواهد بود، پارک صداقت منطقه باهنر است که میزبان یک شهید 19 ساله خواهد بود.

سردار مرادحاجتی یادآور شد: پادگان هوانیروز مسجدسلیمان، اردوگاه شهید فرهانیان آبادان، پادگان دژ ارتش در خرمشهر و منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر نیز میزبان 4 شهید گمنام دیگر خواهند بود که متعاقبا جزئیات مراسمات تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر در نقاط مختلف استان را از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهیم رساند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار